Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan treffer "gutter på jenter, eller "jenter på gutter" som de vil ha sex med

Fjell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venner av venner, Tinder, nattklubber, du vet sånn som er vanlig hvis man bare tenker seg litt ekstra om

Vel. Det er da automatisk logiskt :D

Hø? Men asså btw, når du skriver at du "møtte på nettet" så er det gjerne sånne som ikke møter noen andre steder, og holder seg der, egentlig hvis du tenker deg om er egentlig ett helt vanlig normalt liv slik at man vil få mange sjanser til å møte folk.. Du vet det kan være i parken, på ett hotell på en ferie, på en bar, på stranda, på jobb, osv osv det eneste som har noe å si er om man tør å gå fram og gjøre noe med det (er ikke dette ganske obvious?), fordi den som intet våger intet vinner eller skjønner du hva jeg mener?

Lenke til kommentar

Hø? Men asså btw, når du skriver at du "møtte på nettet" så er det gjerne sånne som ikke møter noen andre steder, og holder seg der, egentlig hvis du tenker deg om er egentlig ett helt vanlig normalt liv slik at man vil få mange sjanser til å møte folk.. Du vet det kan være i parken, på ett hotell på en ferie, på en bar, på stranda, på jobb, osv osv det eneste som har noe å si er om man tør å gå fram og gjøre noe med det (er ikke dette ganske obvious?), fordi den som intet våger intet vinner eller skjønner du hva jeg mener?

Jeg ba ikke om tips. Men jau da. Det er nå sant :)

Endret av Tvillingsjel
Slettet quote-pyramide
Lenke til kommentar

overalt, på jobb, skole, fest, byen, butikken, gata, helt tilfeldige steder.... det handler om å være flink til å prate for seg. Får man i gang en 3-5 min samtale med godt driv så får ikke jenta lyst til å avslutte samtalen, da er det veldig enkelt å si "ta en kaffe en gang?" og så er kjøret i gang...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...