heblilla Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Ja, best å være aleine da, hm.... Slapper nok best av aleine, altså når ingen er i nærheten. Vanskelig å føle samhørighet med noen syns jeg. Tror det er fordi jeg er for introvert av natur. Men hvorfor ønske at man er noe man aldri kan bli? Hva er vitsen med det??? Du må bare slutte å ikke føle deg bra nok. For det er du jo Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Føler egentlig jeg spiller et skuespill hele tiden jeg... ikke bare når jeg er alene... Anonymous poster hash: 9efac...027 Jeg mener på ingen måte å skremme deg, men se på dette som en tips. Jeg skjønner faktisk akkuratt hva du sliter med. Jeg vet ikke hva det kalles eller hvordan det er, men jeg har en kompis som slet med det du beskrriver gjennom tråden. Han havnet så langt ned og til slutt fikk han tonen med meg og han klarte å prate åpent om dette. Han fikk etterhvert hjelp hos psykolog og er på bedringens vei med friske tanker og er seg selv heleveien. Han sliter fremdeles med å omgås flere personer samtidlig og kan i noen tilfeller havne i en mørk, manisk depressiv tilstand. Uannsett, det du må er å få snakket med noen. I min kamerats situasjon var foreldrene ikke aktuellt å ta det med, for de var typene til å dra ting litt ut av proposjoner. Men du bør finne en du stoler på. En kompis/venninne som aldri ville "sladdret" om dette. Anonymous poster hash: 7a3e3...688 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Får allerede "hjelp". Eller det hjelper vel med medisin. Før jeg begynte i psykiatrien hadde jeg en periode hvor jeg trodde jeg hadde blitt lobotomert fordi jeg var en trussel. Anonymous poster hash: 9efac...027 Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Får allerede "hjelp". Eller det hjelper vel med medisin. Før jeg begynte i psykiatrien hadde jeg en periode hvor jeg trodde jeg hadde blitt lobotomert fordi jeg var en trussel. Anonymous poster hash: 9efac...027 Huff det var trist å høre at du har lidd av vrangforestillinger. Alle skulle hatt en god kompis eller venn. Men det er dessverre lettere sagt enn gjort noen ganger Men til han som nettopp skreiv: så fint at han kunne hjelpe vennen sin, en solskinnshistorie det der Men jeg tenker på å danne en gågruppe av ensomme i Oslo. Altså kun gåing. Syns du det var en god ide? Huff, gruer meg litt, det er jo litt flaut å være ensom og å snakke om at man er det.... Hadde vært fint hvis noen andre ensomme ville da, hm.... Får tenke litt mere på det først. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Men jeg tenker på å danne en gågruppe av ensomme i Oslo. Altså kun gåing. Syns du det var en god ide? Huff, gruer meg litt, det er jo litt flaut å være ensom og å snakke om at man er det.... Hadde vært fint hvis noen andre ensomme ville da, hm.... Får tenke litt mere på det først. Sikkert lurt det. Du har vel ingenting å tape. Jeg bor ikke i Oslo, ellers kunne jeg vært med. Anonymous poster hash: 9efac...027 Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Men jeg tenker på å danne en gågruppe av ensomme i Oslo. Altså kun gåing. Syns du det var en god ide? Huff, gruer meg litt, det er jo litt flaut å være ensom og å snakke om at man er det.... Hadde vært fint hvis noen andre ensomme ville da, hm.... Får tenke litt mere på det først. Sikkert lurt det. Du har vel ingenting å tape. Jeg bor ikke i Oslo, ellers kunne jeg vært med. Anonymous poster hash: 9efac...027 Hyggelig at du ville ha vært med, hvis du hadde kunnet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå