Furyon Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Hei! Har alltid vært glad i grønnte, men jeg syntes personlig at grønn te i butikken ikke smaker noe særlig godt, og ender opp med å bruke sukker som smakstillsetning, i tillegg har det vist seg å være sukker i dem fra før av. Det jeg tenker er å begynne å drikke litt grønn te hver dag, men er svært usikker på hva som er den beste grønne te'en. Bor oppe i nord, så har ikke tillgang til mange av de utenlandske butikkene i oslo. Får man kjøpt god grønn te på helsekost butikker? Eller er det lurest å bestille i fra nettet? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Om du er bosatt i Tromsø eller i nærheten kan du ta turen innom Taras som har et stort utvalg av te og som sikkert kan finne noe til deg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Stor sannsynlighet for at du kan finne noe på små kaféer rundt omkring også. Eventuelt kan du bestille på internett, jeg har kjøpt te fra Le Palais des Thés før med bra resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå