halohalo Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Hei, Jeg sliter med å koble opp mailkontoen min i outlook på mac. Bruker telenor som internettlevrandør. Noen som vet hva innstillingene skal stå på? Har prøvd det meste men får ikke koblet opp. Noen som har tips? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Bruk Apples Mail.app - mye bedre. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Jeg skal ikke blande meg borti hva som er best av Apple Mail og Outlook for Mac, men innstillingene du trenger kan du finne på online.no. EDIT: Er visst flyttet til Telenor Kundeservice. Hva er Telenors e-postservere? Disse adressene brukes dersom du skal sette opp en e-postkonto lokalt på din datamaskin. Server for innkommende e-post (IMAP4): imap.online.no Server for utgående e-post (SMTP): smtp.online.no Vi anbefaler at du aktiverer SSL for utgående e-postserver. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Hvis det er snakk om mail fra Telenor (@online.no), så har Pey'J løsningen. Men hvis det er en annen mail, så avhenger det av mailleverandør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå