zed Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 MaxPayne 2 er ute på *host* ************** *hark* ##Vi skal vel ikke linke til piratprogramvare skal vi vel? Link fjernet av moderator og bruker utestengt i 2 uker## Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 jeg har allerede runna spillet hvem har ikke det ? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 jeg har allerede runna spillet NEI, GI DEG 'A ?! HVORDAN KLARTE DU DET?!? Skulle ønske jeg var like flink som deg. Zed, teknisk sett er vel det der bare konstatering av faktum, men spørs om moderatorene liker det. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 nei det har jo ikke kommet ut i norge enda da... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 ååååååååååååh, jeg gleder som en unge, men neida, alle har fått den joh. Hvor i Oslo kan jeg kjøpe den...... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg må nesten le av dere....Dere venter på å få kjøpt dette spillet...Mens oss andre, vi downer dette spiller nesten før det kommer ut Si fra viss noen vet om en ftp med Half life 3 btw Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 ååååååååååååh, jeg gleder som en unge, men neida, alle har fått den joh. Hvor i Oslo kan jeg kjøpe den...... Den spillen? Lenke til kommentar
22122277 Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har allerede skaffet meg en cracket version ov spillet og runnet det allerede hehe *grin* Og det er du stolt av?!? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Dere som skryter av at dere har lastet ned Max Payne 2 ulovlig, kan bare holde kjeften sin igjen. Vi bryr oss ikke og vi mener det er teit (Kanskje ikke alle, men ingen syntes det er tøft å høre at 20 stk har lastet det ned..) Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg kjøpte spillet på Narvesen(ram og rom) på byporten i Oslo i dag. Lenke til kommentar
insider Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 synd at det bare tokk 1 dag å runne det skulle ønske det var lengere Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 synd at det bare tokk 1 dag å runne det skulle ønske det var lengere Enig az, jeg brukte rundt 6 timer, knotet som bare F, da jeg skulle ta vlad, løp rundt den dritten og prøvde å unngå å bli bombet ned. Tok 30 min før jeg skjønte noe az.... hehehehe Lenke til kommentar
insider Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 synd at det bare tokk 1 dag å runne det skulle ønske det var lengere Enig az, jeg brukte rundt 6 timer, knotet som bare F, da jeg skulle ta vlad, løp rundt den dritten og prøvde å unngå å bli bombet ned. Tok 30 min før jeg skjønte noe az.... hehehehe hehe, hadd elitt prob med det jeg også - ble så veldig mange hull i gulvet etterhvert Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 MaxPayne 2 er ute på *host* www.ikkelovmedwarez.org *hark* Dette var jo dumt sagt.. Rediger den der du gutt.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 synd at det bare tokk 1 dag å runne det skulle ønske det var lengere Enig az, jeg brukte rundt 6 timer, knotet som bare F, da jeg skulle ta vlad, løp rundt den dritten og prøvde å unngå å bli bombet ned. Tok 30 min før jeg skjønte noe az.... hehehehe Eg har spilt Max Payne (1) òg. Så nett det på slutten fant eg ut rimelig kjapt. Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Man kjøper ikke spill. Man "skaffer" seg dem LOL *grin* *grin* Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Man kjøper ikke spill. Man "skaffer" seg dem LOL *grin* *grin* Flere slike kommentarer, og det er rett ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå