zeox Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Er litt forvirra akkurat nå..... på www.maxpayne2.com står det at det kommer til europa den 24 oktober. Nå er det 25. mens ingen butikker har det, og på alle nettbutikker står det at det kommer ut den 31. oktober.... hvorfor!? har venta på dette spillet i flere uker nå, og endelig skulle det komme ut, trodde jeg, men så viser det seg at jeg må lese innlegg om folk som har spillt spillet, og deres tanker om spillet i en uke til, mens jeg sitter her og gråter fordi jeg ikke har prøvd det enda! urettferdig! Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 På Gamesmix.com står det 31.10.03 Anyway, vakkert spill! Lenke til kommentar
bionicman Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Skikkeligt rart, men nå har jeg bestilt det på cdon, like etter du gjorde det gutten(zeOx) , hehe. Men er enig med deg, ganske rart at de sier det skal komme ut den 24.Oktober når det står på alle webshopper at det kommer ut den 31.Oktober. Men det får ikke hjelpe, gleder meg som et barn jeg, selv om jeg må vente ei uke til. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 to ord; Norge suger! Lenke til kommentar
bionicman Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 2 ord til: Regjeringa suger. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 2 ord til: Regjeringa suger. Enig Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Kjøpte min MP2 på Ram og Rom (Majorstuen/Bogstadveien) på fredag, altså release datoen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 ok. men hva i he***te har en norsk regjering med Max Payne 2 sin utgivelses dato å gjøre? Kanskje vi feks. kan velge å holde utviklingsminister Hilde Frafjord Johnson personlig ansvarlig for HL2 sine utsettelser? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 KE Media som distrubierer spillet i norden har hatt problemer og de har utsatt lanseringsdatoen til 30.okt. men det kan hende det dukker opp i butikkene før. Det samme gjelder Hidden and Dangerous 2. Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 oi guest... jeg skrev det^^ Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Det at release datoen er forskjellig i forskjellige deler av verden er en REN oppfordring til å warez'e spill. Jeg er kanskje alene om det, men jeg liker å spille spill som er "inn" og som alle snakker om. Der er liksom morsommere når man er fler om det. Kjipt å alltid være sistemann Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 kan velge å holde utviklingsminister Hilde Frafjord Johnson personlig ansvarlig for HL2 sine utsettelser? Lattis Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Krf suger..... Men bortsett fra det så gleder jeg meg til Max Payne 2.. Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Har allerede skaffet meg en cracket version ov spillet og runnet det allerede hehe *grin* Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Det at release datoen er forskjellig i forskjellige deler av verden er en REN oppfordring til å warez'e spill. Samme gjelder filmbransjen og deres sone-idioti. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Er det MP muligheter på spillet? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Er det MP muligheter på spillet? Nei. Lenke til kommentar
Grizzkhit Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Spillet ble utgitt på Fredag 24.10.03. Kjøpte det på fredag og kjørte igjennom på alle 3 gradene i løpet av helgen. Vanvittig heftig spill, verdt hver eneste krone Endret 27. oktober 2003 av Grizzkhit Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Det spillet er sjeef *grin* skambraspill! Sweet grafikk... grafikkmotoren er lite krevende : og ikke nok med det, det er gitt ut et "modding tool" til spillet så det kommer til å komme masse mods.. gled dere som ennå ikke har fått det : "Og noen ord til" Hele verden og samfunnet vi lever i suger! Men hvem bry seg Endret 27. oktober 2003 av So Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 jeg har allerede runna spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå