PROuser Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Har før hatt Xperia Mini x10, og nå har jeg Xperia Active. Trenger ny og mer moderne, men vil helst ha en liten en, og robust android mobil. Går normalt med den i forlommen i buksen, så ikke veldig praktisk med større mobil.. Men vanskelig å finne noe som er liten og robust med alle funksjoner som Active og mini har.. Noen som vet om noe? (helst max 2000 kr) Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Det finnes vel: http://www.netonnet.no/art/mobil/samsung/telefoner/samsung-s7710galaxyxcover2/183905.6823/?utm_source=Prisguide&utm_medium=Priceengine&utm_term=183905%2B-%20Samsung%20S7710%20Galaxy%20Xcover%202&utm_campaign=Productfeed Men jeg vil ikke anbefale. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 10. august 2014 Forfatter Del Skrevet 10. august 2014 Noen som vet om den kan oppgraderes til kitkat/4.4? Finnes det noe oversikt hvor man kan finne ut hvilken android produsentene har klargjordt for forskjellige mobiler? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Noen som vet om den kan oppgraderes til kitkat/4.4? Finnes det noe oversikt hvor man kan finne ut hvilken android produsentene har klargjordt for forskjellige mobiler? Det kan den nok ikke. Da må du nok oppgi pris. Jeg ville heller kjøpt en bedre telefon og spandert ett bra deksel. Noe som http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefon/SAMI9506BK/samsung-galaxy-s4-smarttelefon-med-4g-sort Med http://www.lifeproof.com/shop/us_en/samsung-galaxy-s4/ Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 10. august 2014 Forfatter Del Skrevet 10. august 2014 Viktig at den er minst mulig.. Ikke så godt å få en stor en i front bukselomme på ei dongribukse.. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Da vet ikke jeg. iPhone 4s med ett lifeproof deksel. Ellers går jeg selv i dongeri og har hatt rimelig stor telefon LG G2 i frontlomma uten nevneverdig problem. Endret 10. august 2014 av MobilNerd Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Hva med Sony Xperia Z1 Compact? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Hva med Sony Xperia Z1 Compact? Tenkte på den jeg å, men den koster nesten 4000,- Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 11. august 2014 Forfatter Del Skrevet 11. august 2014 Godt forslag, men ser ikke ut til å være støtsikker.. Er det bare CAT nå som har robuste arbeidsmobiler? (litt for store for meg..) Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Z1 compact tåler en støyt Mistet min flere ganger i fliser og asfalt, ofte fra nesten 2 meter, ingen skade. Om det er flaks eller om telefonnen tåler det vet jeg ikke helt. Men den skal være støt sikker fra 1 meter hvertfall Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Jeg har desverre ingen råd å komme med, jeg er i samme bås som deg.Jeg har brukt opp to Galaxy Xcover og en Xcover 2 (døde i dag). Tenkte at jeg skulle kjøpe en ny Xcover2, men ingen får tak i den før om en til to uker.Finnes det andre telefoner med gorillaglass - til under 3000 kr? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Nesten alle ny telefoner har gorilla glass. Z1 compact er IKKE støtsikker ifht garanti osv. Det er dårlig med røffe telefoner. Og som sagt er dette ett kriterie kjøp støtsikkert deksel. Disse trenger ikke være så ruvende. Endret 11. august 2014 av MobilNerd Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 30. august 2014 Forfatter Del Skrevet 30. august 2014 Var så dum og kjøpte Z1 Compact.. Dro den nettopp opp av lommen, og selvfølgelig knust skjerm..!!! Dritt-telefon! Det har ikke vært mye belastning heller.. Har ventet i snart to uker på veske fra Mytrendyphone, og den er trolig stoppet i tollen.. men den kostet under 200.. Men derfor kommer den for sent! Noen som vet hvor de fikser slikt rimelig? Hvordan ta sikkerhetskopi av alt på den, når ikke touch skjerm funker? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 30. august 2014 Forfatter Del Skrevet 30. august 2014 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=CnDZe9KEWyY#t=53 Ser mistenkelig ut... Endret 30. august 2014 av PROuser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå