Gå til innhold

Nokia Lumia 1020 til 2K... Bra kjøp til tross for WP8?

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg skal kjøpe en ny mobil til muttern, (40 år gammel), og har sveipet innom prisjakt, lagt inn et par spesifikasjoner og prisbegrensninger, og kom fram til at Nokia Lumia 1020 måtte være et svært bra alternativ.

Kameraet skal være dritbra, noe muttern utvilsomt vil sette pris på. Men så har jeg lest litt rundt, spesielt om WP8, som tydeligvis skal ha en del begrensninger.

Men så er hu jo 40 år, har sannsynligvis ingen planer om å bruke snapchat e.l... Så har de "begrensningende" egentlig noe særlig å si for hun? Ser at man kan få mobilen for 2K idag på elkjøp, en mobil som man for et år si måtte punge ut nærmere 6K for... JEG personlig føler meg veldig sikker på at muttern vil bli veldig fornøyd med denne her, men så vet jeg jo at det finnes folk der ute som er mye større eksperter enn meg på dette emnet, og derfor vil jeg ha noen av deres meninger..?

En ting til... Hvordan er tastaturet? Hun er vandt til å skrive på et elte tastatur, og lurer på om overgangen til touch tastatur kan bli litt vel rough for henne. Jeg selv lever flott med et iPhone tastatur, og er sikker på at hun ville gjort det samme, men hvordan er nokia tastaturet?

Takk for svar! :D

Endret av bjorni11
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Lumia 1020 er en bra telefon. Den er ikke perfekt, men bedre enn de fleste Android telefoner jeg har prøvd. Selv foretrekker jeg iPhone, men har en Lumia 1020 til ferier for å ta bilder.

Lenke til kommentar

Nå har lumia og fått 8.1 oppdateringen, skjermen er stor nok til at skjermtastature ikke blir for lite så jeg tror det er en god telefon til henne.

Sett opp automatisk backup/sync av bildene hennes så blir de også brukt.

Har hatt min 925 nå i 7 uker og savner egentlig ikke android for min egen del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...