bjorni99 Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Heisann! Jeg skal kjøpe en ny mobil til muttern, (40 år gammel), og har sveipet innom prisjakt, lagt inn et par spesifikasjoner og prisbegrensninger, og kom fram til at Nokia Lumia 1020 måtte være et svært bra alternativ. Kameraet skal være dritbra, noe muttern utvilsomt vil sette pris på. Men så har jeg lest litt rundt, spesielt om WP8, som tydeligvis skal ha en del begrensninger. Men så er hu jo 40 år, har sannsynligvis ingen planer om å bruke snapchat e.l... Så har de "begrensningende" egentlig noe særlig å si for hun? Ser at man kan få mobilen for 2K idag på elkjøp, en mobil som man for et år si måtte punge ut nærmere 6K for... JEG personlig føler meg veldig sikker på at muttern vil bli veldig fornøyd med denne her, men så vet jeg jo at det finnes folk der ute som er mye større eksperter enn meg på dette emnet, og derfor vil jeg ha noen av deres meninger..? En ting til... Hvordan er tastaturet? Hun er vandt til å skrive på et elte tastatur, og lurer på om overgangen til touch tastatur kan bli litt vel rough for henne. Jeg selv lever flott med et iPhone tastatur, og er sikker på at hun ville gjort det samme, men hvordan er nokia tastaturet? Takk for svar! Endret 10. august 2014 av bjorni11 Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Ja løp å kjøp. Mine foreldre bruker Windows Phone og er storfornøyd. Jeg personlig synes wp er det beste oset utav boksen. For min del er det app som trekker ned, men det tviler jeg din mor merker noe til. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Lumia 1020 er en bra telefon. Den er ikke perfekt, men bedre enn de fleste Android telefoner jeg har prøvd. Selv foretrekker jeg iPhone, men har en Lumia 1020 til ferier for å ta bilder. Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Enig, tar bæsj gode bilder med denne mobilen. Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Mitt liv ble mye bedre etter at jeg switchet fra note 2 til lumia 1020. Men jeg ser problemet for de appofile. Men snapchat er jo ikke noe problem, når man har 6snap. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Nå har lumia og fått 8.1 oppdateringen, skjermen er stor nok til at skjermtastature ikke blir for lite så jeg tror det er en god telefon til henne. Sett opp automatisk backup/sync av bildene hennes så blir de også brukt. Har hatt min 925 nå i 7 uker og savner egentlig ikke android for min egen del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå