Friluftskar Skrevet 15. august 2014 Rapporter Del Skrevet 15. august 2014 har hatt hest i 19 år, det der ligner VELDIG på ei heste bæsj. Så du har sett slik hestepæler, sammentrykte, mørke og lite luftige? Tviler på at du vet forskjell på hestemøkk og sauedritt. Er ganske sikker på, at dette er fra sau. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 har hatt hest i 19 år, det der ligner VELDIG på ei heste bæsj. Så du har sett slik hestepæler, sammentrykte, mørke og lite luftige? Tviler på at du vet forskjell på hestemøkk og sauedritt. Er ganske sikker på, at dette er fra sau. har hatt hest siden jeg var 3 og jobber i et fjøs med 60 kyr og 150 sau... jeg vet hva en hestebæsj er når jeg ser det. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 17. august 2014 Rapporter Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Her var det mange uvitende folk på villspor. Dette er garantert ikke jordisk. Alien-bæsj med andre ord. Endret 17. august 2014 av sånn er det! Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 17. august 2014 Rapporter Del Skrevet 17. august 2014 Her var det mange uvitende folk på villspor. Dette er garantert ikke jordisk. Alien-bæsj med andre ord. Den er grønn... Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. august 2014 Rapporter Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Minner veldig om avføring jeg ser store mengder av i et av mine turområder, der er det sauen som er synderen. Endret 18. august 2014 av Snylter Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 18. august 2014 Rapporter Del Skrevet 18. august 2014 Her var det mange uvitende folk på villspor. Dette er garantert ikke jordisk. Alien-bæsj med andre ord. Den er grønn... Bare de fra planeten Planitum som har grønn avføring. Denne stammer nok enten fra et vesen fra Rockalp eller Lyst. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 18. august 2014 Rapporter Del Skrevet 18. august 2014 Lyst er forkortelse for Lysteria, for dere som lurte. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 18. august 2014 Rapporter Del Skrevet 18. august 2014 Ok... det kan forklare litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå