anderswo Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Gikk en tur i skogen og møtte på denne kladden. Noen som vet? Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Bjønn...? Endret 10. august 2014 av DippyDawg Lenke til kommentar
anderswo Skrevet 10. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Sikker? Såvidt meg bekjent ble ikke avføringen funnet i bjørneland. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Ikke sikker, men ligner. Hvor i all verden er det, og var der rester av bær i bæsjen? Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 bjørnebæsj har mye rester i seg, det der ligner mer på hest. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 har ikke hestepærer mye høy og strå i seg? Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Kubæsj. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Ligner ikke på kubæsj, eller kukake, som det kalles. 1 Lenke til kommentar
anderswo Skrevet 10. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Snakket med en lokalmann, og han sa at det ville ha vært en verdenssensasjon om det skulle være bjørn her. Det så ikke ut til å være noe rester i bæsjen. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Jeg vil si at det er avføring fra ku. Kuruke trenger ikke å ligge som en kake. Det er ikke hest, for den er "pærlete" med mye strå i seg. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Jeg vil si at det er avføring fra ku. Kuruke trenger ikke å ligge som en kake. Det er ikke hest, for den er "pærlete" med mye strå i seg. Da har Dagros problem med fordøyelsen... Lenke til kommentar
anderswo Skrevet 10. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 For min viten et det ikke kyr i område. Vet at det finnes både elg og sau, noe det i hvert fall ikke stammer fra. Så er litt nysgjerrig på hva det kan være. Lenke til kommentar
anderswo Skrevet 10. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Av de dyrene som er nevnt her så virker det som det enten er hest eller bjørn. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 var det noen spor i nærheten? den ser ganske fersk ut... Lenke til kommentar
anderswo Skrevet 10. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Vi så ikke noe spor, men vi lette ikke så nøye heller. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Vel, jeg vil nok gå for sau eller geit. Men at kulene er blitt myke og klumpet seg sammen. Både størrelse og jevn farge vil jeg påstå stemmer med dette. Dyret ser ut til å spise plantekost, da utelukket jeg rev. Hvis man går på steder det finnes sau, ser man slike i ny og ne. Ikke bare disse "rosinene" Lenke til kommentar
anderswo Skrevet 10. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Vi også tenkte sau, men at det virket som mye for en sau. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Bildet er nok noe for dårlig, så det er ikke lett å komme med forslag. Men, det er ikke kuruke! Kunnne vært hest (noe samme form), men da ligger det mer rett ved siden av denne ruken. Ellers er det for lite, til en voksen hest. Trolig er det fra sau. Passe mengde, størrelse og konsistens. Men sauedritt kan også være bløtere og flyte mer i sammen. Gjeit er det nok ikke. En må ta litt hensyn til hva som er av tamdyr i området og hva som kan ha streifet der av villdyr. Men, det er lite trolig bjørn. Så hvor der dette? Endret 12. august 2014 av Friluftskar Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Vi også tenkte sau, men at det virket som mye for en sau. Mye for sau? Dette er bare middels, for en voksen sau. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 har hatt hest i 19 år, det der ligner VELDIG på ei heste bæsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå