Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Reciever tatt av lyn - hvilken skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig så har jeg valgt Marantz pga lyd kvalitetene de har. Eneste ankepunktet mot dem har vært krefter, men de har blitt bedre der ved siste generasjon også. Og det blir ikke noe problem når du har effektforsteker.

Ellers så tar du uansett ikke feil ved å gå fra noen av de store. Onkyo og Yamaha har klargjort sine nyeste forsterkere for Dolby Atmos som kommer i høst (Bare å oppgradere gratis). Men Onkyo har byttet ut romkorreksjonen sin for å spare penger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter mye om og men bestemte meg for å gå for en Emotiva preamp/reciever, og effektforsterkere utenom. Har fått svært gode kritikker og er rimelig i forhold til det man får.

Så på Denon, Onkyo og de andre store merkene, men det var så mye dilldall som jeg overhode ikke trenger, og mange mener de har spart på lydkvaliteten for å få plass til trådløst nettverk, bluetooth, spotify, airplay, app for mobilen og hva enn man får med, innebygget telefaks, popcornmaskin og kaffetrakter.

Jeg gikk for Emotiva UMC-200, venter i spenning på at den skal komme fra USA neste uke. Den kom på 5500 inkl frakt og mva/toll.

Lenke til kommentar

Får håpe utstyret faller i smak. Men håper du bestilte en effektforsterker samtidig, ellers blir det ikke mye lyd.

Hehe, det skal ikke bli noe problem, har så jeg vil klare meg foreløpig. Men blir nok til at jeg kjøper den 7 kanaleren de selger for å unngå så veldig mange forsterkere oppå hverandre. Men det blir ikke helt ennå, kanskje til jul :):xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...