Gå til innhold

En duggfrisk morgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget stilig. Kanskje prøve å fjerne det lilla ifra spot lysene, tror det har gjort bildet bedre.

Pussig at det har oppstått 2 slike reflekser i vær dråpe. Jeg har ikke brukt noen noe spotbelysning. Her er det kun sola som lyser opp.

Har sikkert noe med refleksjoner at det har kommet to spotbelysninger. Men det jeg mente var at hvis du redigerer bildene så burde du teste ut å dra i "Definge" spaken, er iallefall det den heter i lightroom.

Testet det kjapt ut og slik ble resultatet:

post-193753-0-89246300-1407691056_thumb.jpg

Som du ser ble det lilla stikket som var i spot belysningen borte og jeg synes at total inntrykket blir bedre da.

Edit: Hmm, du må trykke til forumtråden for å få bildet opp.

Endret av Jod-R
Lenke til kommentar

Meget stilig. Kanskje prøve å fjerne det lilla ifra spot lysene, tror det har gjort bildet bedre.

Pussig at det har oppstått 2 slike reflekser i vær dråpe. Jeg har ikke brukt noen noe spotbelysning. Her er det kun sola som lyser opp.

Har sikkert noe med refleksjoner at det har kommet to spotbelysninger. Men det jeg mente var at hvis du redigerer bildene så burde du teste ut å dra i "Definge" spaken, er iallefall det den heter i lightroom.

Testet det kjapt ut og slik ble resultatet:

post-193753-0-89246300-1407691056_thumb.jpg

Som du ser ble det lilla stikket som var i spot belysningen borte og jeg synes at total inntrykket blir bedre da.

Edit: Hmm, du må trykke til forumtråden for å få bildet opp.

Det har med etterbehandlingen jeg har gjort, for de er ikke rosa i originalbildet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...