Gjest member-296438 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Mustang 66` Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Hadde du gått litt lenger unna og fått med mer istedenfor å gå så nær kunne du fått alt skarpt, noe jeg tror ville gjort seg her. Men mustangen har kanskje gått sin vei så det er for sent å prøve igjen? Uansett så ville jeg nappa litt i nedre venstre hjørne for å rette opp og så latt bildekanten skjære inne i siste gjerdestolpen. Et kutt i høyresiden tenker jeg også fordi den lyse trekanten nå gir følelse av å dure ut i krysset selv om den antagelig ikke gjør det. Du er god til å se motiver som andre ville gå rett forbi. Etter hvert får du litt bedre øye for utsnitt og komp i etterarbeidet også. Når jeg ser på mine litt eldre bilder ser jeg ofte ting som jeg i dag ville bemerket i en kommentar. Anbefaler deg at det siste du gjør er å la blikket saumfare kanter og hjørner for å se om du har tråkka i baret. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Takker for hyggelig kommentar og veldig nyttige tips, Kneppen. Motiver finnes alle steder, det er bare og få øye på dem:-) Prøver og lære meg og se detaljer, samt kunne ha tålmodighetens kunst under etterbehandling av bilder....Som jeg har sagt før: "still learning after all this years" Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Hestetransport? ;-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Hestetransport? ;-) Nei, Cowboytransport... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg