Kent (StudioFreya) Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg er bare nysgjerrig på hvordan den gjevne forumbrukeren vil ha designet på overklokking.no? Jeg synes det har vært snakk om en forandring i designet lenge nå, men det har ikke blitt noe av det. Jeg har ikke noe med overklokking.no å gjøre. Jeg er bare en vanlig forumbruker som lurer på hvordan de andre brukerne vil ha designet (og funksjonalitet) på overklokking.no (kanskje dette blir ballen som endelig setter igang et nytt design ) Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Det er jo greit som det er, men litt forandring skader vel aldrig. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 ser ut som nytt design er på plass... Den blå menyen til venstre er altfor bred! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Bra jobba! HAr bare et lite forslag: Gjør den blå menyen/remsa til venstre litt smalere. Det er ekstremt distraherende å lese så langt til høyre... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Bare å gå i kontrollpanelet og forandre det selv så får du teksten på hele siden. kontrollpanel/skins og språk. velg invision power board. :ide: Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Vi jobber med saken - både på forumet og på hovedsiden, men vi må ta det innimellom alt annet. I tillegg skal vi gå over til å bruke et publiseringssystem, så vi har litt for mye å gjøre akkurat nå. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jau. Nå har det på mystisk vis blitt sånn jeg vil ha det, så nå er det perfekt visuelt for min del. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Digger dette stor forbedring endelig slipper jeg å lese forumet gjennom gamer.no sitt design, MASSER AV PROPS TIL UELAND! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 uff.. dette skuffet meg skikkelig! alt er jo ødelagt! ikke noe av det som før var bbcode funker! ...bbcode... Edit: i de tråder hvor det er mange poster, så blir nesten alle postene unntagen de siste borte! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 uff.. dette skuffet meg skikkelig! alt er jo ødelagt! ikke noe av det som før var bbcode funker! ...bbcode... Edit: i de tråder hvor det er mange poster, så blir nesten alle postene unntagen de siste borte! Jepp. La merke til at de første postene i babethreaden forsvant. Babethreaden var vel på mer enn 37 sider, vel? Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Under oppdateringen ble ikke alle trådene med - det var problemer med forumdatabasen. Men det jobbes med saken, så de trådene / postene som mangler kommer nok på plass igjen. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hva er nå dette for slags sutring da jonas? Det er jo andre gang i dag? Du ser jo ut til å være en av dem som sjønner seg på all-verdens koder og greier, og bør derfor (mer enn de fleste?) forstå at det nødvendigvis må ta noe tid å få rubbet ferdig? Eter du dypfrosne pølser også? Det kan jeg ikke tro. De bør jo helst tines og kokes først! På samme måte bør du jo la Ueland & Co få lov til å tilberede og gjøre ferdig sitt "måltid", før man uttaler seg så bombastisk. Jeg for min del synes dette bare blir mer og mer nydelig, etterhvert som tingene faller på plass. Godt jobba, Ueland & kompani! :nice: Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Vil det bli mulig med "OldSchool Overklokking.no Skin" for oss som ikke likte det nye? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Liker ikke menyen til venstre, tar opp så mye plass, liker å ha full bredde på forumet... Kan dere ikke fikse slik at den ligger over forumet heller? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Vi skal se på forslagene når vi lager nytt Overklokking-skin. I mellomtiden kan du jo velge det originale Invision Power Board designet, det bruker forumet i hele bredden. Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Det ligger nå et Overklokking.no -skin ute. Det er VELDIG beta, så visse forandringer skal gjøres. Æ må næstn få litt tid, førr æ har så mye å gjøre... :grine: Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg lurer på når det blir mulig med poller... Ellers god forbedring (bortsett fra at noen bbcodes ble hengende igjen da) Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Eter du dypfrosne pølser også? Det kan jeg ikke tro. De bør jo helst tines og kokes først!På samme måte bør du jo la Ueland & Co få lov til å tilberede og gjøre ferdig sitt "måltid", før man uttaler seg så bombastisk. Så, du serverer altså pølsene før de er helt ferdig? og sier at de tiner etterhvert? Altså, ikke legg ut nytt design er helt ferdig er mitt poeng. Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Polls vil ikke bli tilgjengelig for andre enn moddiser og admins, slik det var på det gamle forumet. Når vi tillot "hvem som helst" å opprette polls, var minst hver 10. nye tråd en poll. :gretten: Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 k... forståelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå