Sementblander Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Noen ganger når jeg plugger ut usb enheter som f.eks kabelen til mobilen eller skrur av kamera koblet til via usb kan pc'n helt uten grunn fryse alt, kan bevege musepekeren, men ingen andre ting fungerer.. må somregel vente i ~5 min før det ordner seg.Også hender det at pc'n fryses helt uten at jeg rører noe eksterne tilkoblinger, f.eks ved å gå fra en fane til den andre så stopper alt og en jevn skurrelyd oppstår..Noen som har en fjerneste anelse hva disse feilene skyldes? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Kan være dårlig drivere eller USB kort, det kan også være i enkelte tilfeller at usb enhetene ikke får nok strøm eller veldig treg harddisk. Prøvd sikkerhetsmodus om problemene er også der? Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 Treg harddisk kan være en mulighet siden den er litt sliten.. har ikke prøvd i sikkerhetsmodus nei, blir litt slitsomt siden det skjer 1/10 ganger ;P Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Sjekk om det er oppdaterte drivere til usb kontroller eller hovedkortet som sådan på produsentens hjemmesider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå