Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg skal bade, kan jeg barbere mage og bryst?


Anbefalte innlegg

Hallo,

 

Jeg er egentlig ganske så hårete. Dette er veldig arv. Håret er veldig tykt og legger seg hulter i bulter. Enda værre er det at det er svart hår på brun hud. Det ser utrolig stygt ut, spessielt på magen og bryst. Der er det også veldig strødd rotete, det vokser liksom mot alle sider. Skal jeg barbere meg? Jeg har tenkt å bade ute i vann, og det kommer til å se stygt ut.

 

Det er en ting hvis håret er samme farge som huden...men ser så utrolig stygt ut ellers. Og det er liksom massivt. Vet hvis jeg barbere meg kommer det til å se glatt ut, men har sett mange som ikke har noe hår der i det heletatt. Det er jo utrolig. Jeg er gutt forrresten 18 år gammel.



Anonymous poster hash: 6e87a...424
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hallo,

 

Jeg er egentlig ganske så hårete. Dette er veldig arv. Håret er veldig tykt og legger seg hulter i bulter. Enda værre er det at det er svart hår på brun hud. Det ser utrolig stygt ut, spessielt på magen og bryst. Der er det også veldig strødd rotete, det vokser liksom mot alle sider. Skal jeg barbere meg? Jeg har tenkt å bade ute i vann, og det kommer til å se stygt ut.

 

Det er en ting hvis håret er samme farge som huden...men ser så utrolig stygt ut ellers. Og det er liksom massivt. Vet hvis jeg barbere meg kommer det til å se glatt ut, men har sett mange som ikke har noe hår der i det heletatt. Det er jo utrolig. Jeg er gutt forrresten 18 år gammel.

 

Anonymous poster hash: 6e87a...424

 

 

Dropp barberingen. Håret er kommet for å bli så det er bedre å hoppe i det og bli "vandt" med ta av seg uten å barbere seg.

Lenke til kommentar

Fordi den laseren har et noe sterkere lys. Det betyr ikke at denne ikke fungerer. Og såvidt meg bekjent så er den veldig effektiv på mørkt hår, hvilke noe som mange har bekreftet også. I tillegg til 15 år med forskning og testing som bekrefter positive resultater, google it hvis en tviler. Fullstendig suveren er den ikke da, for lysere og blonde hår fungerer den dårligere på og røde/oransje hår er den dårligst på, tilnærmet ubrukelig.

 

Anonymous poster hash: c5abd...948

Lenke til kommentar

 

Ja vel. Dere får evt fortsette å være naiv og trangsynt da. Det er selvsagt bare dere selv det går utover.

 

Anonymous poster hash: c5abd...948

 

Så si meg, hvorfor koster slike behandlinger på klinikker flere tusen kroner per område da?

 

 

Ikke at jeg har altfor mye tro på den dingsen, men "du får det du betaler for" er verdens dummeste uttrykk. Betalingsvilje sier intet om kvalitet eller reell effekt, jfr. homøopati, velsignelse, antirynkekremer og retningsbestemte hifi-kabler til tre månedslønner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...