Sitoy Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Hei! Har nettopp flyttet på hybel i Trondheim, men sitter uten internett! Det skal komme fibernett her, men vi står bare i kø. Er det noen som vet om noe bra og rimelig som jeg kan ha som midlertidig løsning? Utgangene jeg har på rommet mitt er TV og Radio. Tenker kanskje https://www.chess.no/abonnement/bredbaand/chess-mobiltbredbaand-l er en grei løsning, men da må man kjøpe et modem itilegg som koster 1000kr... Vet noen om f.eks http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50574626&searchclickthrough=true&searchQuery=4g%20ruter vil funke til chess sitt mobile bredbånd? Takk på forhånd. Endret 9. august 2014 av Sitoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Tja, mobilt bredbånd. Hvor lenge er det til montørene kommer da? Lenke til kommentar
Sitoy Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Ingen peiling. Eneste jeg vet er at vi står i kø. Ser nå at jeg kan kjøpe 6GB på chess på mobilen for 239kr, kanskje jeg skal gjøre det og bruke mobilen som ruter? Da slipper jeg å betale for modem. Da får jeg også fribruk på data, men hastigheten blir redusert når 6GB grensen har gått. Endret 9. august 2014 av Sitoy Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Mobilt bredbånd, eller bruk mobil som hotspot og utvid dataplan. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Ingen peiling. Eneste jeg vet er at vi står i kø. Ser nå at jeg kan kjøpe 6GB på chess på mobilen for 239kr, kanskje jeg skal gjøre det og bruke mobilen som ruter? Da slipper jeg å betale for modem. Da får jeg også fribruk på data, men hastigheten blir redusert når 6GB grensen har gått. Sjekk dekningen først iallefall. Lenke til kommentar
Sitoy Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 Står bare H, men den veksler mellom det og 4G. Det er raskt hele tiden. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Står bare H, men den veksler mellom det og 4G. Det er raskt hele tiden. Så lenge den ikke går på 3G og EDGE tror jeg det blir den beste løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå