Effektiv Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Hei. Planlegger å ta blodprøver hyppigere fra nå av. Men må man alltid innom doktoren først for å få tatt blodprøvene? Har hørt at man kan få gjort dette ved å sende inn blod til Usa, men finnes det ikkenoen enklere måte enn det? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 må man alltid innom doktoren først for å få tatt blodprøvene? Ja. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Noen må fylle ut skjemaet ditt og bestille prøvene. Hva vil du teste etter? Allergier kan man sende inn over natta for ca tusenlapp for en prøve. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Ja, dersom dette er for å benytte steroider og kunne kontrolere eventuelle bivirkninger ville jeg dersom det var meg det var aktuelt for gjerne vært åpen om det med legen tidlig og ikke bare ta blodprøver for resultatet sin del. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Være åpen og ha en lege som hjelper er det beste. De vil jo ikke, men da det er klart at man evt kommer til å kjøre på uansett så er det flere som går med på å støtte. Jeg har en lege i familien så slipper offentlig opplegg, men nå boler jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå