Formula90 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 som tittelesen sier.. vil denne filmen ikveld, men verken Mix eller gyda har den. ikke på netflix. har bestilt den på cdon, men vil se den ikveld! Noen plass den streames med norsk tekst? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Irland og UK Netflix har Erin Brokovich, får tilgang med vpn, engelsk tekst. Tok og sjekket at den faktisk er der og det er den, fikk litt lyst til å se den igjen selv, takk for tipset! https://hola.org/ Endret 9. august 2014 av ^fmj Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 Ja se der ja meeeeen, var ikke norsk tekst. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Eneste jeg kan tenke på er å laste ned norsk tekst og start en hvilken som helst film i VLC, laste inn teksten til Erin Brockovich og synke den med Netflix. Tungtvint og litt fikling, men det vil gå på et vis. Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 hehe ja. Klarte til slutt å vri meg løs, ble armageddon på tvnorge istede. så får vi se nevnte film når den kommer i posten, Takk for svar Lenke til kommentar
OPL Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Høres vanskelig ut å være lovlydig 2 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Høres vanskelig ut å være lovlydig The Struggle. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Så Erin Brocowich for et par uker siden. Veldig bra drama, i mine øyne Julia Roberts beste rolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå