Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken mellomtung MC skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Hallo

Skal kjøpe ny motorsykkel, men usikker på hva jeg skal ha. Det må være mellomtung. Noe naken street type og jeg er helt nybegynner på dette her. Oppkjøring på onsdag :D

Har sett en del på nytt. Bl.a Yamaha MT7, Honda CB650F, Kawa Er-6n, men jeg vet ikke helt. Skal hvertfall ha en Japse.

Yamaha Mt7 har jeg mest lyst på akkurat nå. http://www.finn.no/finn/mc/new/object?finnkode=45434626&searchclickthrough=true

Kan også gå for brukt, men jeg finner ikke noe interessant :p Ellers har jeg vel hørt at det kan være lurt å kjøpe brukt?

Noen erfaringer med disse sykklene eller andre forslag?

Har kjørt Ducati 696 Monster på skolen og likte den, men det er Italiensk og det skal jeg ikke ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at du ikkje akkurat er gniten på pengane akkurat, så hadde eg hatt nok peng hadde eg nok gått for Kawasaki Z800! :p Litt mindre prisklasse får du ein Kawasaki Er-5 evt. ein Kawasaki GPZ 500S. Sistnevte er 60 hestar og må difor kjøpast nedgraderingskit til :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Får vel oppdatere denne..

Skrev feil i første post. Var ute etter en tung sykkel. Bare mellomtung motor/hk på en måte :p Hadde ikke satt meg inn i det regelverket der. Ingen selvmordsmaskin eller plastrakett var det jeg mente.

Dette her var ikke lett. Når alle rundt deg er Kawa, Ducati, Honda freaks som drar deg i alle retninger osv. Var uansett innom Yamaha senteret på Vinterbro i går, og da gikk det sånn. Sprell ny Yamaha MT07. Da var det endelig gjort!

L2Vjano4.jpeg

Sparte 15 000,- ved å vente til over nyttår. Her skal skiltet/blinklys heves, ny eksospotte, liten vindskjerm foran og velte pucker til man er ferdig med å legge ned sykkelen. Fargen kan også byttes ut da det er plast deksler.

Nå blir det roadtrip som ferie i år!