Stig-Arne Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 To eksempler: I kontrollpanel, under inboks, så står det sent items Og new poll, og new topic. Ganske irriterende på ett ellers så godt gjennomført forum Stå på.. Edit: Par ting til, reply, edit osv. i posten..! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Sent item er vel det eneste som er engelsk. Det er standardnavnet på mappen, men det tror jeg kan endres i kontrollpanelet. Ellers er nok ikke bildene det som er høyest prioritert akkurat nå... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Velg norsk som språk så blir det bedre. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Har allerede gjort det, er mange ting, som add reply, fast reply, Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Har allerede gjort det, er mange ting, som add reply, fast reply, De knappene tar tid å få fikset, så det er nok ikke hovedprioritet. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 joda, men er jo greit å nevne det, slik at de er klar over det.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg skal sende over noen norske knapper til dem slik at dere slutter å mase... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 joda, men er jo greit å nevne det, slik at de er klar over det.. Du er vel klar over at det er flere tråder om dette samtidig? Se øverst: prioritert! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 hmm, tror jeg glemte å se der når jeg så etter slike poster.. Men men... aldri så ille at det ikke er godt for noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå