Gå til innhold

Nye telefoner for klønete brukere

Anbefalte innlegg

Jeg og dama trenger beggge ny telefon sånn på sikt. Jeg har Xperia Z, hun har S3. Begge er fornøyde, men hun skulle ønske at den tålte litt mer, og jeg irriterer meg over alle bugsene Z-en har. Dekning, WiFi-tull, og noen anfall hvor den gjør litt av hvert. Budsjett er litt tja. Minst mulig, men vi ender stort sett opp med å innse at telefonene er med og blir brukt mye, så det viktigste er at de funker skikkelig. Ingen av oss spiller noe særlig, eller ser film. Det går i Facebook, litt Youtube, epost, SMS og ringing. Surfing i ny og ne. Telefonene går i bakken støtt og stadig, så noe iPhone-aktig er ikke aktuelt. Vi har sett på S5 og Z3, andre forslag? Det er ingen bråhast, men i løpet av høsten er det nok på tide å bytte telefon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og dama trenger beggge ny telefon sånn på sikt. Jeg har Xperia Z, hun har S3. Begge er fornøyde, men hun skulle ønske at den tålte litt mer, og jeg irriterer meg over alle bugsene Z-en har. Dekning, WiFi-tull, og noen anfall hvor den gjør litt av hvert. Budsjett er litt tja. Minst mulig, men vi ender stort sett opp med å innse at telefonene er med og blir brukt mye, så det viktigste er at de funker skikkelig. Ingen av oss spiller noe særlig, eller ser film. Det går i Facebook, litt Youtube, epost, SMS og ringing. Surfing i ny og ne. Telefonene går i bakken støtt og stadig, så noe iPhone-aktig er ikke aktuelt. Vi har sett på S5 og Z3, andre forslag? Det er ingen bråhast, men i løpet av høsten er det nok på tide å bytte telefon.

Jeg ville vurdert å kjøpe Samsung Galaxy 4+ og eller Htc One

Forskjellen på SG5 og HTC one m8 eller Sony xperia z2 er ikke veldig stor.

pris forskjellen er ganske stor.

ellers så ville jeg kanskje vurdert LG3, elkjøp har en kampanje gående på den og hvor den koster 4600kr.

Det er noen olje dollars mindre enn de andre toppmodellene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...