«Quattro» Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Hehe, ja er jo 8-9år, med et nyere billigt skjermkort for jeg trengte hdmi. Har hvert meget godt fornøyd med den, og er ikke noe problem å kjøre f.eks. cod mw2. Men da får jeg bestille meg et par harddisker. Strømforsyningen har 6 tilkoblinger for sata, men hovedkortet har 4 tilkoblinger. Akkurat nå har jeg fire hdd i maskinen, men tenkt å koble fra 2 av de minste hdd for å sette inn nye større. Men hvis jeg ville brukt de også og trenger total 6 tilkoblinger på hovedkortet. Er der forgreininger for å kunne sette inn to ekstra, eller er det like så greit å få tak i et billig hovedkort med 6 sata porter? Edit: skriveleif Endret 12. august 2014 av «Quattro» Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Hvor mye plass trenger du egentlig? Bit i det sure eplet og legg vekk smådiskene, bruk dem ev til backup. 5 sata porter gir 20TB om du bruker 4TB disker Lenke til kommentar
«Quattro» Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 6-8TB er det jeg trenger nå. Så ja det var det jeg tenkte i ugangspunktet å bare koble fra smådiskene etter hvert som jeg setter inn nye større. Liker bare å tenke over de mulighetene jeg har. Har og en tendens til å overtenke litt av og til Men da takker og bukker jeg for all den hjelpen jeg har fått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå