Fjell Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Den serien er så rå Er en sånn såpe opera serie. http://en.wikipedia.org/wiki/Passions Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Haha, ja. Spesielt hun heksa og den lille gutten eller dukka Timmy.Jeg kan også huske en hendelse fra TV-serien, husker ikke helt i detaljert, men det var en stor cruise båt som brukte evigheter og episoder før den faktisk sank til bunns(?) Lenke til kommentar
Fjell Skrevet 10. august 2014 Forfatter Del Skrevet 10. august 2014 Haha, det har du så rett i Lenke til kommentar
Adii Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Haha, ja. Spesielt hun heksa og den lille gutten eller dukka Timmy. Jeg kan også huske en hendelse fra TV-serien, husker ikke helt i detaljert, men det var en stor cruise båt som brukte evigheter og episoder før den faktisk sank til bunns(?) Ja, Tabitha og dukken Timmy. Episoden med båten husker jeg svært godt. Husker også at en av jentene (tror hun het Charity) tok på seg en ond amulet laget av Tabitha og sto med hendene utstrakt på havnen. Tror faktisk det var hun som sto bak båt-ulykken.... Så Passions hver dag etter skolen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå