Countryman Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Hei! Jeg sliter med stadige angrep i denne nettleseren. Det går bra ca. en måneds tid. Etter dette blir plutselig nettleseren full av reklamer og annonser, i tillegg til pop-ups.. Jeg er aldri inne på snuskesider heller, kun trygge nettsteder. Vanligvis blir jeg kvitt problemet ved å slette all historikk og deretter reinnstallere Firefox. Nå får jeg ikke dette til, blir ikke kvitt møkka og jeg tør nå ikke logge meg inn noe sted i fall passord osv skal komme på avveie.. Jeg bruker SuperAntiSpyware, men denne klarer ikke å fjerne det.. Jeg bruker Mozilla Firefox 31.0 Jeg prøver å finne tilleggsprogrammer som har sneket seg inn i nettleseren, i settings, uten hell.. Setter stor pris på hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Du har vel et virus på maskina tipper jeg, tror ikke problemet har med firefox å gjøre annet enn at det er her "sykdommen" slår ut. Full virus scan anbefales. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Last ned Farbar Recovery Scan Tool og lagre den på skrivebordet.Du må velge 32-bit versjonen for 32-bit Windows eller 64-bit versjonen for 64-bit Windows. Høyreklikk FRST(64) og velg kjør som administrator. Huk av for alle optional scans. Trykk Scan knappen. Programmet vil lage loggen FRST.txt i samme mappe som programmet er lagret. Kopier og lim inn loggen i ditt neste innlegg i denne tråden. Ta også med innholdet i loggen Addition.txt som også blir lagret i samme mappe. 2 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Scan med malwarebytes også, i det siste har jeg funnet ut at den er bedre en SuperAntiSpyware på mange ting. Og som andre sier, dette har ingen ting med Firefox å gjøre. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 10. august 2014 Forfatter Del Skrevet 10. august 2014 Mobile999 hjalp meg i hele går kveld med lesing av ørten scan-logs osv..mange timer brukte han på selveste lørdagskvelden.. Det er helt utrolig hvor hjelpsomme folk her inne er...tusen takk! Tror maskina er frisk nå, det virker ihvertfall slik. Firefox er clean og det er helt tydelig at alt på maskinen går raskere og smothere nå enn tidligere ...og beklager til Firefox at jeg trakk kjappe konklusjoner, jeg vet bare ikke bedre.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå