Joakimsjo Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Hei! Jeg har lenge vært plaget med at noen nettsider ikke vil lastes inn. Dette gjelder min iMac 21,5", den klarer ikke å laste inn tv2sporten.no, da kommer det kun en slik feilmelding. Er det noen av dere som vet hvorfor jeg blir plaget med dette? Gjelder alt av linker som går til tv2.no/sport eller tv2sporten.no dette er svært irriterende. :-) Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Prøvd å slette informasjonskapsler? Hender at nettsider henger seg opp og det kan ofte løses ved å gjøre det. Lenke til kommentar
OdinHH Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Det kan være mange grunner.. Prøv å restarte maskinen.., vis ikke er det fryktelig rart.., du kommer vel inn på tv2 sine nettsider (untatt sporten da ) Lenke til kommentar
Joakimsjo Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 Prøvd å slette informasjonskapsler? Hender at nettsider henger seg opp og det kan ofte løses ved å gjøre det. Det fungerte ikke. Har slettet de, og prøvde etterpå å nullstille safari - begge forsøkene uten hell. Irriterer meg veldig dette problemet, gjelder alle nettleserne på maskinen - men ingen andre maskiner på nettverket. Lenke til kommentar
Joakimsjo Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 Hei! Har en Apple time capsule 2TB Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Har vært borti det samme problemet med tv2.no selv, men da med en Linksys EA4200.. Måtte bare bytte router... Kjenner ikke til Apple, men sørg for å oppdatere FW på den og drivere til MACen din... Prøv også å koble deg utenom routeren og se om det hjelper... Lenke til kommentar
OdinHH Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Prøvd å slette informasjonskapsler? Hender at nettsider henger seg opp og det kan ofte løses ved å gjøre det. Det fungerte ikke. Har slettet de, og prøvde etterpå å nullstille safari - begge forsøkene uten hell. Irriterer meg veldig dette problemet, gjelder alle nettleserne på maskinen - men ingen andre maskiner på nettverket. Kanskje du skal resette nettet ditt? det kan funke Lenke til kommentar
Joakimsjo Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 Prøvd å slette informasjonskapsler? Hender at nettsider henger seg opp og det kan ofte løses ved å gjøre det. Det fungerte ikke. Har slettet de, og prøvde etterpå å nullstille safari - begge forsøkene uten hell. Irriterer meg veldig dette problemet, gjelder alle nettleserne på maskinen - men ingen andre maskiner på nettverket. Kanskje du skal resette nettet ditt? det kan funke Tok en hard reset på Time Capsulen nå. Det utgjorde ingen forskjell på problemet mitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Prøv på et annet nett, for å se om feilen ligger i din maskin eller på ditt nettverk. Lenke til kommentar
Joakimsjo Skrevet 10. august 2014 Forfatter Del Skrevet 10. august 2014 Delte internett fra min iPhone, men kom meg ikke inn på tv2 sine nettsider. Så da må jo feilen ligge på iMacen min. Hva kan det være som feiler den? Den er oppdatert, dette problemet har vært i flere måneder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Ut fra feilmeldinga høres det jo egentlig ut som et DNS problem. Har du forsøkt med andre enheter (Android/windows) tilkoblet ditt nettverk ? Lenke til kommentar
Joakimsjo Skrevet 10. august 2014 Forfatter Del Skrevet 10. august 2014 Jepp. Min macbook pro fungerer utmerket på alle nettsider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå