Gå til innhold

Galaxy TAB Pro 12 4G (SMt905) eller Galaxy Tab S 10,5 4G Hva skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Jeg sitter med et luksusproblem. Jeg har som nevnt i overskriften Galaxy TAB Pro 12 32Gb 4G (SMt905) og en dag gammel Galaxy Tab S 16Gb 10,5 4G.

Størrelse og vekt betyr ingenting, så det valget behøver jeg ikke å ta. Jeg har handlet på Lefdal, og har kun dage i dag på å ta avgjørelsen på om jeg skal beholde Pro 12 versjonen. Jeg ser at den er ute av sortimentet til Lefdal allerede.

Mitt enkle spørsmål er: Hvilken av disse skal jeg beholde? Jeg liker Amoled skjermen til TAB S, men det er vel det eneste som holder meg igjen. Forøvrig er det en sak til. Jeg skriver i en post tidligere i dag at Tomtom Skandinavia tydeligvis ikke lar seg installere lenger på Galaxy Tab's, og da mister jeg denne. Jeg har den på på telefonen min, men det er helt konge å ha en stor skjerm med Tomtom på.

Begge har 4G, og jeg kjører med et dedikert 4G SIMkort.

Noen som kan gi meg noen argumenter for og i mot disse to modellene?. Forøvrig forsøkte jeg å finne ut når Pro 12 kom på markedet, men det fant jeg ikke ut av.

Jeg har som nevnt kun dagen i dag på å ta avgjørelsen på om jeg skla gå for TAB12 eller TAB S.

Jeg er takknemlig om noen tar seg bryet med å gi meg noe seriøse tilbakemeldinger i løpet av dagen.

På forhånd takk!.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...