Gå til innhold

Tomtom Skadinavia (tildligere Nordic) kan ikke lenger lastes ned til

Anbefalte innlegg

Jeg har endel Samsung produkter bl.a. S2, S3, Tab Pro (SM-T905), og i går kjøpte jeg TAB S.

For snart ett år siden kjøpte jeg appen Tomom Nordic (heter nå Tomtom Skandinavia). Denne appen kostet ca. kr. 450,- med evig oppdatering uten kostnad.

Det fine med er at jeg har lagt inn Tomtom på begge mobilene, og på TAB Pro-enheten. Når jeg i dag skulle legge inn Tomtom Skandinavia på min nye TAB S, så er Tomtom Skandinavia borte fra Google Play.Jeg får altså ikke lagt den inn på denne. Dette er ble jeg temmelig forbannet over, da jeg på ingen måte har blitt varslet om at Tomtom muligens har sperret muligheten til å laste ned til Galaxy nettbrett av en eller annen årsak. Det ligger to Tomtom apper på Google play, henholdsvis Tomtom Places og Tomtom Webfleet Mobile.

Er det noe jeg gjør feil, eller er det andre som sitter med samme erfaring? Hvis noen sitter med en betalt versjon av Tomtom Skandinavia på telefonen, hadde jeg vært takknemlig om dere tok dere bryet med å forsøke å installere denne på Galaxyen, eller et annet nettbrett for den sakens skyld.

Eller det som bedre er: om noen har en forklaring på hvorfor Tomtom har kuttet ut denne muligheten.

På forhånd takk.

Ha en fin dag folkens.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er manglende device kompabilitet av appe som gjør at de ikke vises i play.

Noe så enkelt som display portret/landscape og oppløsning kan være "en" grunn.

Jeg har hatt tablet i 2 år , og har også en homesync som det omtrent ikke finne en eneste app å laste ned til.

Hvis du får tak i xxx.apk filen så kan du prøve å installere appen fordet på tableten vha en filutforsker (es explorer f.eks). Det kalles å side loade en applikasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...