Jan Erik Engan Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Gammel Kabeltrommel. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Her viser du at noe gammelt rustent og glemt også kan bli bra foto. Også her som alltid så jeg etter andre løsninger enn hva Author har funnet og fant litt som jeg prøvde ut. Til høyre kutta jeg så bildekanten skjærer så vidt inne i den brede stolpen. Deretter speilvendte jeg - en såkalt flip horizontal. Slik fikk jeg en følelse av at elementene kommer inn fra venstre mot høyre slik vi leser en bok eller avis for faktisk så er det også slik vi leser et bilde. Take it or leave it. Roar Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 Her viser du at noe gammelt rustent og glemt også kan bli bra foto. Også her som alltid så jeg etter andre løsninger enn hva Author har funnet og fant litt som jeg prøvde ut. Til høyre kutta jeg så bildekanten skjærer så vidt inne i den brede stolpen. Deretter speilvendte jeg - en såkalt flip horizontal. Slik fikk jeg en følelse av at elementene kommer inn fra venstre mot høyre slik vi leser en bok eller avis for faktisk så er det også slik vi leser et bilde. Take it or leave it. Roar Takker Roar..klar over venstre mot høyre ;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg