BalderHv Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 iPaden kan ikke lades lenger. Det har vært problemer en stund, at jeg måtte lirke litt på kontakten inn til brettet men nå er den bom stopp. Når jeg kobler til sees et batteri med litt rødt nederst og når den har stått en stund kan jeg få et flash av skrivebordet. Jeg har prøvd flere ladere. Er det "ladestasjonen" som er årsaken og er dette en del jeg kan bytte selv? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Har du prøvd flere ladeledninger også? Kan hende det er brudd i den så kan være greit å luke ut som feilkilde. Lenke til kommentar
BalderHv Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 Har du prøvd flere ladeledninger også? Kan hende det er brudd i den så kan være greit å luke ut som feilkilde. Ja det er ikke feil med det externe ladeutstyret. Lenke til kommentar
Verdiløs Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Kanskje du har fått noe dritt nede i lade porten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Bare for å være helt sikker: har du en strømforsyning som leverer 2A eller mer? Lenke til kommentar
BalderHv Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Bare for å være helt sikker: har du en strømforsyning som leverer 2A eller mer? Har 2,1A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå