BalderHv Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 Jeg har kjøpt denne med sim for å bruke mobildata. Jeg vil ikke bruke den som telefon eller sende melding. Det har kommet melding på denne som ikke er kommet på mobilen min selv om det er samme nummer (tvillingkort). Hvordan er dette mulig? Hvordan slår jeg av denne funksjonen og likevel komme på nett? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 Du sier ikke hvilken operatør du har, men hva med å skaffe et slikt "datatvilling" kort isteden?http://www.djuice.no/tjenester/#datatvilling Lenke til kommentar
BalderHv Skrevet 9. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 Jeg har OneCall Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 Ser ikke ut som de har datatvilling, men du kan sjekke "Mine Sider" om det går ann å blokkere det andre simkortet for innkommende og utgående samtaler etc.Har det kommer meldinger på Tab'en som ikke er kommet på mobilen så kan du prøve å bytte over simkortene. Lenke til kommentar
BalderHv Skrevet 9. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 Da har OneCall skrudd av SMS men telefonen kunne de ikke deaktivere. Kan jeg gjøre det på brettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå