MrConn Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Hei!Her er en liten utfordring jeg har lurt på i tre år nå...Scenario:Jeg ser på TV3 gjennom Altibox. Så blir jeg dritt lei av all reklamen der og bestemmer meg for å se en film på Netflix.Spørsmål:Finnes det en fjernkontroll som lar meg trykke på EN knapp slik at Netflix-appen i SmartHUB starter - UTEN at jeg må gå via selve smart-hubben? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Det går vel ikke... du må nok kjøpe en logitech harmony Nærmere jeg kom fram til fra ang. logitech harmony Lenke til kommentar
MrConn Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 Var det jeg var redd for... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Du får huske å markere tråden som løst da det ikke eksisterer noe måte å endre på en standard fjernkontroll Lenke til kommentar
MrConn Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 Nei, ønsker ikke å markere den som løst enda... Det kan jo hende at noen faktisk har en måte hvor dette går. Med HEX-koder eller noe slikt? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Hardware.no publiserte jo en artikkel hvordan du kan lage en Arduino-fjernkontroll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå