mX mann Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg lurer på om det er noen som hat testet denne center højttaleren: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=4&GrpID=9&s=pl jeg lurer nemlig på om den var bruktbar, var der bra bass i den, gide den realistiske stemmer osv. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei! Har ikke hørt på den aktuelle høyttaleren, men det er ikke noe særlig bass i en centerhøyttaler på den størrelsen. Skal du ha bass må du opp i 5-6000 kroner og oppover. En senter er laget for å gjengi stemmer med en naturlig gjengivelse, ettersom opptil 70% av alle stemmer blir gjengitt av senterhøyttaleren. Husk også at det kan være kjekt å kjøpe en senterhøyttaler som spiler på omtrent samm måte som hovedhøyttalerne dine. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Skal det være bass i en center da? Trodde center og surround høytalere var diskanter jeg Lenke til kommentar
neon king Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Skal det være bass i en center da? Trodde center og surround høytalere var diskanter jeg min surround høyttalere er 1m med 1 1"diskant 2x6,5 basser syns de spiller mye bedre en diskanter kjøp stor center siden den brukes mest husk at den bør være skjermet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå