Gå til innhold

Tablet for hvermannsen


Dingy

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe nettbrett til broren min.

Han er en relativt enkel kar som primært skal bruke det til finn.no / surfing, e-post , Facebook og lignende.

Noen anbefalinger i prisklasse under 4k?

 

Sim/3g/4g er absolutt en fordel, nesten ett must. Lagringskapasitet er ikke så viktig. Må være responsiv å surfe på (iPad 2 ytelse på surfing er minimum, selv det oppleves som tregt å surfe vg på)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Hva med størrelse? 7", ca 8" eller ca 10"? OS? iOS, Android eller Windows? Trenges egentlig 3G/4G? Han har vel mobiltelefon med internettdeling?

Lenke til kommentar

Tja, 10" er vel å foretrekke (for å dekke gapet mellom mobil og Laptop). Han har Android telefon, så det ville også være en fordel.

 

Internett deling - ja, men han er ikke fullt så teknisk at det er noen fordel å bringe en potensiell feilkilde inn i ligningen (både på min HTC M8 og de iPhone jeg har hatt, 4,4s og 5 så har delt Internett/hotspot bare vært semi-stabilt, spesielt over tid/inaktiv)

Lenke til kommentar

Galaxy tab S overgår etter min mening samtlige i produkter til langt hyggeligere pris, men vil ikke at dette skal bli iPxxx vs. noe annet tråd. Jeg har både iPad (2) og galaxy tab, og fornøyd med begge :)

 

Men er galaxy 10.1 2014 edition ett greit brett for daglig dags bruk?

Lenke til kommentar

hva tror dere om galaxy 10.1 2014 edition? Ser de går for under 3000,- nye på finn...

Er det "Note 10.1 2014 Edition" du tenker på (Galaxy 2013 heter vel bare Tab 3)?

Jeg har 1. generasjon (2013) og er meget fornøyd med den.

 

Prismessig (om du får Note 10.1 2014 til under 3000kr) kan den sammenlignes med Tab Pro 10.1

 

https://prisguiden.no/produkt/samsung-galaxy-tabpro-10-1-16gb-202180

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...