тurbonєℓℓo Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 De kan det ja. Men ikke gå så langt at de finner frem kniven og så opererer et hull i brystet for mating.Riktig. Det er forskjell på å barbere seg, og å skjære av seg hodet. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Kan foreldre da tvinge barnet sitt til å spise middagen sin? Eller grønnsakene sine?Ja. Kan foreldre da tvinge barnet sitt til å spise middagen sin? Eller grønnsakene sine?Ikke med makt - altså overgrep Enig i dette. kommer selvsagt an på hvordan man gjør det. Sionister kan bare knipse litt med fingrene, så adlyder jøde-tilbederne på Stortinget med en gang, så er den saken løst. Peres ber Jagland stanse resolusjon om omskjæring http://www.dagbladet.no/2013/10/09/nyheter/politikk/omskjering/jodedom/europaradet/29681822/ Forstår at det er litt kult å si ting på en sånn måte.Nazisme og sånn. Nå kan man jo si stygge ting om jødene, uten at det gjør noe. Det er jo greit med litt inngrodd jødehat så lenge det kommer fra sosialistisk filosofi, og ikke har rot direkte i nasjonalsosialismen. Jeg vil bare opplyse om at dette er en generalisering. Jeg regner med at sionister ikke alle er enige i dette spørsmålet. Og at folk på stortinget ikke er jøde-tilbedere. ah, det er så typisk jøde å anklage oppmerksomhet rundt omskjæring for antisemittisme. Hva med Frp? Selvsagt er de jøde-tilbedere eller så ville de vel tatt i bruk begrep som "snik-jødifisering" ? Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 ah, det er så typisk jøde å anklage oppmerksomhet rundt omskjæring for antisemittisme.Nå er jeg sterk motstander av omskjæring og idiotiske religiøse ritualer. Så det jeg sier noe om er måten du velger å ordlegge deg på, som da er ganske fjollete malplassert. Hva med Frp? Selvsagt er de jøde-tilbedere eller så ville de vel tatt i bruk begrep som "snik-jødifisering" ?Hva med SV da? Tviler på at SV vil tvinge oss til å betale regningen for offentlig omskjæring på grunn av at dette er noe enkelte jøder ønsker. Sannsynligvis støtter de dette fordi mange muslimer ønsker det... Er det noe bedre? Hvorfor holde på å snakke om jøde-tilbedere egentlig? Det er da enda flere islam-tilbedere der ute. Det ser man jo på hvordan venstresiden er sterke tilhengere av Islamofascistiske Hamas og deres "frigjøringskamper" etc. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Omskjæring er i seg selv ganske lite hensiktsmessig, spørsmålet er hvilken straff man skal gi for å få gjennomført en omskjæring. For enten vi liker det eller ikke vil det fortsatt foregå i det stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå