lur4d Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Husverten er kunde hos Canal Digital, og jeg har en HD-PVR dekoder liggende fra et tidligere leieforhold, som ikke er fra Canal Digital. Spørsmålet er egentlig om jeg kan få et programkort fra Canal Digital og bruke dette i min ikke-CD-dekoder? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Tror ikke det. CD selger ikke kortet uten dekoder. Og det kortet fungerer bare i CD dekodere (pairing). Men eldre CD kort fungerer i alle dekodere. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Smartkort og dekoder knyttes opp mot hverandre. Dekodere fra andre leverandører enn canal digital fungerer ikke overhodet med smartkort fra CD. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Dersom ein har programkort frå før og kjøper ein brukt Canal Digital-dekoder på Finn, må ein då sende inn melding om eigarskifte for at kortet skal fungere i den nye dekoderen? Lenke til kommentar
TaffelVaffel Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Alle HD dekoderne må være på samme kunde ja. Brukte dekodere må føres over med eierskifte for at de skal funke med ditt kort. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå