*F* Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Etter over 10 år som Opera-bruker innser jeg at det er på tide å finne meg en ny favoritt. Grunnen er rett og slett restarten av opera hvor dem offisielt har sagt at dem ikke kommer til å implementere alle funksjonene som gjorde opera bra. Har vurdert chrome, men jeg leser at google vil fjerne muligheten for plugins, og det liker jeg ikke. Firefox er uaktuelt, har rett og slett aldri likt den, nærmest internet explorer i annet skall. Et par funksjoner jeg liker: - Når en fane lukkes ønsker jeg siste aktive fane skal være aktiv - Åpner siste faner ved åpning av nettleser. - Kan synce bokmerker over internett med andre PC-er. - Tilby InPrivate tab - Mulighet for vpn for netflix, samt adblock, gjerne via plutgins PS: Jeg bruker MYE faner, så den må gjerne bruke lite minne. Ellers er stabilitet viktig. Forslag? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Brukte Opera i en årrekke selv, men gikk for noen år siden over til Firefox og har ikke savnet noe siden. Forstår ikke sammenlikningen med IE, men så har jeg aldri brukt IE i noen grad heller.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 "feelingen" i FF er ikke helt der jeg ønsker den, for å si det sånn. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. august 2014 Forfatter Del Skrevet 10. august 2014 så, noen flere forslag? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Det jeg nesten må anbefale er at du tester ut FF og IE og prøver å tilpasse netleserne det du ønsker deg. Det finnes en rekke med pluginns som kan hjelpe deg med mye av det du ønsker. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Etter å ha undersøkt alt som finnes har jeg landet på Firefox med utvidelser. Det blir ikke det samme, men det er det beste alternativet. Utvidelser adblock plus add bookmark here² auto-sort bookmarks customizable shortcuts (obs, den er dårlig, men den beste jeg fant) firegestures gif delayer old default image style toggle animated gifs for tabs finnes det en utvidelse som heter tab mix plus som lar deg stille inn endel. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 IE 11 Den er i alle fall på norsk. alternativt Maxthon........ http://www.maxthon.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå