bendikkarlsen Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Når jeg skrur av og på pcn vil ikke lol åpne seg. Det samme med Internett. Når jeg går på Google chrome eller F.eks utorrent krasjer det bare. Det er ikke nor gærnt med internettet mitt. Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Prøvd å skru av brannmuren ? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hvilke feilmeldinger får du? Hvis du får noen. Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Ingenting, det vil bare ikke starte Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 På Spotify kommer det opp:unable to intialize the storage of temporary files Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hvis dette er noe som skjedde nylig, hva har du installert? Kan være verdt et forsøk på System Restore Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Jeg har ikke installert noe, det bare ødela seg av en eller annen grunn. Det er bare Spotify og lol som ikke fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå