Switched Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hei! Jeg bestilte en pakke fra DHL, og fikk toll og fraktkostnader i posten en uke etterpå. Nå har jeg mistet regningen og vet ikke kontonr eller kidnr til DHL. Har flere ganger prøvd å kontakte DHL via nettsiden deres, men det er så jævla innvikla, og når jeg først kommer meg inn, trenger jeg firmanavn, kundenr, fakturanr og masse annen bullshit. Jeg personlig har aldri vært i kontakt med DHL, bortsett fra når de kom på døra med pakken. Det var nettsiden som jeg bestilte fra som hadde dem som fraktefirma. Hva gjør jeg? Skulle vente på purring, men Har fått 2 uker snart og ikke fått noe enda. Hjelp. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Purringen kommer, så bare slapp av. Jeg kan garantere deg at en faktura ikke blir avglemt. 1 Lenke til kommentar
Switched Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Purringen kommer, så bare slapp av. Jeg kan garantere deg at en faktura ikke blir avglemt. Hvor mye må jeg regne med å betale i purregebyr? Dette er første gang jeg har fått purring btw. Selve regninga kom på 310kr. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Forhåpentligvis ikke mer enn 50-60 kr. 1 Lenke til kommentar
Switched Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Forhåpentligvis ikke mer enn 50-60 kr.Får håpe det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå