Gå til innhold

Samsung kan lansere ny smartklokke i september

Anbefalte innlegg

Hva med å ta det litt med ro, sette seg ned og raffinere ting og faktisk komme med et solid produkt? Herrejesus..

Hvorfor må alle ha et tregt oppdaterings tempo bare pga Apple har det? Samsung og mange andre klarer som du ser å komme med solide produkt ofte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor dra Apple inn i diskusjonen i det hele tatt? Det virker da temmelig unødvendig og særs lite relevant.

Poenget er at de fleste (om ikke alle?) utgavene av Galaxy Gear har fått slakt, og når Samsung nå har prestert å komme med 3-4 versjoner på under ett år og samtlige høster veldig mye kritikk da er det kanskje på tide og roe seg ned, sette seg tilbake og faktisk se på tilbakemeldingene og forsøke å komme med et litt mer gjennomført produkt kontra det å pøse ut det ene produktet etter det andre som alle tilsynelatende faller igjennom om vi skal dømme ut ifra tilbakemeldingene og anmeldelsene i markedet?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har en gear fit selv. Den gjør det jeg forventer. Og det gjør den ganske greit.

Men liker ikke designet på de andre smartklokkene selv. De firkanta "kalkulatorklokke" - lignende gear og pebble og moto360 osv.

En tynnere gear fit type design hadde vært krem. Med mindre bezel og litt mer classy design.

Men det er meg...

Lenke til kommentar

Du virker så rolig og avbalansert i forhold til Samsung, taggart. Gjør det så mye bedre når du forsøker spre budskapet ditt. I feel swayed in your general direction already.

Og som sagt, de aller fleste månedene vi har hatt har vært uten ny smartklokke fra Samsung.

Du skriver "skrot under betegnelsen 'smartklokke'". Hva snakker du om her? Prøver du si de ikke er smartklokker? Hvorfor ikke? Er det fordi du mener de ikke innehar egenskaper du ser på som nødvendige for å være en smart klokke? Please share.

Edit; Mente du måneder dette året? Hvis det er færre en seks smartklokker lansert i år av Samsung, er det soleklart de fleste månedene. Hvis du snakker om alle månedene noensinne i kjent historie er det veldig langt unna.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Har en gear fit selv. Den gjør det jeg forventer. Og det gjør den ganske greit.

Men liker ikke designet på de andre smartklokkene selv. De firkanta "kalkulatorklokke" - lignende gear og pebble og moto360 osv.

En tynnere gear fit type design hadde vært krem. Med mindre bezel og litt mer classy design.

Men det er meg...

Moto 360 er da ikke firkantet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...