RBW Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Vi besøker Gigabytes fabrikk i Taiwan.FEATURE: Slik lages et toppmoderne hovedkort (Ekstra) 1 Lenke til kommentar
SuperBlackBird Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Sikkert fin lesning for dem som betaler. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Det var det så absolutt! Dog, det viktigste er å slippe reklame for min del. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg einzweidie Skrevet 8. august 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. august 2014 Er det nå vi med Ekstra-abonnement skal la være å fortelle om bildet av hun pene jenta på produksjonlinje 14, og den hyggelige meldingen fra fabrikksjefen med link til kupongen som gir 33 % rabatt på Gigabytes nyeste Z97-hovedkort? 10 Lenke til kommentar
Kemized Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Please!! Prøv å vær litt mer ivrig på kommentarene i videoen. -_- Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Gigabyte er den produsenten av hovedkort jeg har best erfaring med. Aldi hatt problemer med HK fra Gigabyte. MSI og Asus derimot har jeg aldri hatt et perfekt kort fra. Husker godt (dessverre) MSI K7T 266 Pro-RU fra 2001. Store problemer med at minnesporene ikke passet til minnebrikkene, så det ble dårlig kontakt etter hvert. Kunne være bra noen dager, så måtte man dytte etter på brikkene. Og ja, jeg prøvde med forskjellige brikker. Og så hadde jeg et Asus-kort som tok fyr. CPU, minne og skjermkort overlevde heldigvis. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Det fantes vel egentlig aldri et *bra* VIA eller NVIDIA brikkesett, uavhengig av hvem som brukte dem på hovedkortene sine... Endret 11. august 2014 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Django Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Hadde ikke gjort noe om journalist-stemmen i videoen hadde vært hakkket mer engasjert og ivrig nei. Kanskje bruke noen som er mer egnet til det en annen gang? Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Uengasjert journalist? Virker som han kjeder seg ufattelig. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Hvorfor skal alt alltid følges av en fake-entusiastisk stemme? Synes det er fint med folk som snakker i ett normalt toneleie. AtW Lenke til kommentar
C.. Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Flott og interessant lesning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå