IcedInsanity Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Rust og drit ser ikke bra ut så eg skal fiffe opp caliperene litt, men kan dette males som eg har satt pil på? Er ikke min caliper som er avbildet, men er samme utseende. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Jepp, det kan males. Du må ha lakk som tåler høy temperatur. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Okay, da vet eg det. Er forøvrig dette eg har kjøpt. http://billigbilpleie.no/garasje/product/foliatec-kalibermaling-2-komponent-stratos-soelv-3398/ Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Lakkerte noen greier med gul kaliperlakk. Den var v e l d i g tynn, så jeg måtte legge mange lag, og den herdet veldig sakte... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Denne eg kjøpte skulle være tørr nok til å kunne sette på dekkene etter 2 timer, men så skulle den stå i 24timer før eg brukte bilen. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Det blir sikkert bra.☺ Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Du har kjøpt lakken du skal bruke... og lurer på om du kan bruke den? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Nei, eg lurer på hvor. Eg VET eg kan påføre det på selve caliperen men er ikke keen på å slafsa maling på deler som potensielt kan bli svært varme og evt ødelegge noe. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Denne linken bør gi et hint: https://www.google.no/search?q=brake+caliper&safe=off&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=zTLlU8LzOYPnyQOw6oHYDg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1201&bih=1033 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. august 2014 Forfatter Del Skrevet 10. august 2014 Vel, igrunnen ikke. For det er i 90% av bildene calipere som ikke er like de eg har, og de er malte overalt slik som denne: Så har du de som er like på de eg har, og noen her har sagt at alt kan males, men de eg fant på linken du slang inn er IKKE malt på hele overflaten som feks denne: Men, nå har nå eg gjort jobben og malt alt av overflater så nå kan det egentlig være det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå