Ryv Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Frister å dra å kjøpe en import utgave på Elkjøp (er jo eventuelt 30 dager full returrett også), men spill er det dårlig med der nede, så ser jeg billige koder på ebay. Så spørsmålene er: Er det innført regionssperre i senere tid som jeg har lest, eller er det som jeg også har lest, ingen regionsperre?Noen som har erfaring med å kjøpe koder på ebay? Fungert smertefritt?Takk for svar. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Frister å dra å kjøpe en import utgave på Elkjøp (er jo eventuelt 30 dager full returrett også), men spill er det dårlig med der nede, så ser jeg billige koder på ebay. Så spørsmålene er: Er det innført regionssperre i senere tid som jeg har lest, eller er det som jeg også har lest, ingen regionsperre? Noen som har erfaring med å kjøpe koder på ebay? Fungert smertefritt? Takk for svar. Hei, Xbox One har ingen regionsperre, forutenom spill kjøpt eller konsoll fra Kina. Har også import versjon, fra Tyskland. Kjøpt alle spill via US store digitalt. Billig og kjapt. Aldri kjøpt koder på ebay, men ser ikke problemet. Er vel trygt såfremt det er en respektert selger. Lenke til kommentar
Ryv Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Dro med meg en fra elkjøp nå (er jo eventuelt 30 dager angrefrist ) Men i oppstarten nå så fikk jeg spørsmål om jeg bodde; så var det bare UK som var i Europa. Nå står den og oppdaterer så får jeg heller ta erfaringa selv, siden det ikke var like mye fart i forumet her som jeg håpet Så også på noen linker til billige live abonemment i en annen tråd, der fikk man også spill download koder billig. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Du kan alltids bytte location senere (noe som du burde, ettersom at dollaren er mye svakere enn euroen). Så, oppdater ferdig, gå inn i settings/system og endre location til USA. Etter det, gå inn i billing/address greia (som også er en plass under System), og legg til ditt Visa-kort. Her legger du inn ditt ekte navn, men velg en amerikansk stat, slikt som Pensylvania, og bruk google for å finne et random postnummer+telefonnummer i Pensylvania. Når du har gjort alt det der, kan du handle med ditt norske Visa, nye spill ligger på rundt 375kr (59.99$). Lenke til kommentar
Ryv Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Da er Battlefield 4 på vei ned Men en irriterende ting (godt jeg har 30 dager returrett) På HDMI IN inngangen så blir bildet fra paraboltuneren grønt, ser problemet er nevnt flere steder på nettet om at xboxen må ha RGB fargekode inn, ikke YcCbr eller noe, finner ingen instilling om det på tuneren min. Ellers så ser dette bra ut om jeg får tv bildet i orden, den styrer til og med Harman Kardon forsterkeren min denne nye Xboxen Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Da er Battlefield 4 på vei ned Men en irriterende ting (godt jeg har 30 dager returrett) På HDMI IN inngangen så blir bildet fra paraboltuneren grønt, ser problemet er nevnt flere steder på nettet om at xboxen må ha RGB fargekode inn, ikke YcCbr eller noe, finner ingen instilling om det på tuneren min. Ellers så ser dette bra ut om jeg får tv bildet i orden, den styrer til og med Harman Kardon forsterkeren min denne nye Xboxen Sikker på at dette ikke er instillinger du kan endre på under Settings/Display? Er ganske sikker på at jeg så et eller annet som hadde med YcCbr å gjøre hvertfall. Lenke til kommentar
Ryv Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Nei kjører Vu+ (linux) satelittuner, fikk bekreftet på forumet at det var en feil med siste oppdatering, må prøve å gå tilbake til forrige image så skulle det være i orden.Men litt skuffende med Xboxèn, skulle være 500GB, men har kun 329GB tilgjengelig, kan ikke basere seg på kun nedlasting av spill her. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Nei kjører Vu+ (linux) satelittuner, fikk bekreftet på forumet at det var en feil med siste oppdatering, må prøve å gå tilbake til forrige image så skulle det være i orden. Men litt skuffende med Xboxèn, skulle være 500GB, men har kun 329GB tilgjengelig, kan ikke basere seg på kun nedlasting av spill her. Kjøp en 2-4TB ekstern disk og last ned i vei! Det de fleste av oss gjør. Med dagens situasjon og spill i 20-50GB klassen er det eneste veien å gå. Og din digitale hverdag blir bedre! Samt esktern disk kan du ta med deg til andre venner med Xbox One i tillegg. Win / Win! Lenke til kommentar
Hratgard Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Spill har ikke regionssperre som nevnt. Lurer likevel på bluray avspilling. Er det regionssperre mot filmer? Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Tipper det er sperre på filmer, har vært det på de andre konsollene som har være sonefrie tidligere, feks PS3 og PSP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå