Vanessa Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Navnet på alle sidene er den samme... Forum.hardware.no :: Hovedsiden uansett hvor i forumet man er... det er litt teit, for jeg er vant til å bookmarke de mest interessante trådene mine. Da er det kjedelig å rename' alt selv. Kan dere ikke være så vennlige å gå tilbake til å ha thread-name som page title? Pliiiiz Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Som en storbruker av bookmarks så er dette noe jeg faktisk forventer vil bli gjort Det er utrolig mye tid som kan spares ved at vi slipper å skrive inn tittel selv Blir enklere å browse også Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ikke så superviktig at det gjør noe, men det blir nok fikset på. Bookmarks. Phøy! Hvem trenger vel bookmarks : Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Hva med dette "tracking" systemet? Er det noen som aner hvordan det fungerer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå