Sheldon C Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Det koster 79,- per måned for Nexflix. Skal man se på 2 enheter samtidig øker prisen til 89,- og 4 enheter koster 119,- Hvis man går for 2 enheter, vil det være noe begrensning/kontroll på at disse to brukes på samme fysiske adresse? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 De skal ikke være noen slike begrensninger så en kan være forskjellige steder og bruke det samtidig. Lenke til kommentar
wattwatt Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Hvis man går for 2 enheter, vil det være noe begrensning/kontroll på at disse to brukes på samme fysiske adresse? Nei. Hvem som helst med brukernavn og passordet kan logge seg inn. Samme om du sitter i Trondheim og kompisen din i Oslo. Du kan også lage flere brukere under samme abonnement. Det gjør det enklere å tilpasse Netflix'en basert på hva du ser på (den kommer med forslag til filmer/serier). Bare to stk kan være pålogget samtidig da. Jeg anbefaler sterkt at du skaffer deg Media Hint så du får amerikansk Netflix. Der er det mye mer innhold. Ha en browser med norsk og en med amerikansk. 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. august 2014 Forfatter Del Skrevet 21. august 2014 Det betyr i praksis at hvis man er litt gnien så kan 2 personer gå sammen om å spleise på et abonnement for 89,- per måned....i stedet for at begge betaler hver 79,- per måned. Kanskje ikke helt lovlig da? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Så lenge dere betaler for det er det vel opp til dere hvordan dere bruker det. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. august 2014 Forfatter Del Skrevet 21. august 2014 Jeg tenkte at det kanskje stod noe i brukervilkårene (som jeg aldri leser) at abonnementet var personlig og bare kunne brukes innad i familie...eller noe sånt? Lenke til kommentar
dovifte Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg tenkte at det kanskje stod noe i brukervilkårene (som jeg aldri leser) at abonnementet var personlig og bare kunne brukes innad i familie...eller noe sånt? Du bekymrer deg for mye. Tror du virkelig folka bak Netflix bryr seg? Så lenge du betaler gir de blaffen i hvem som bruker accounten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå