OHJohansen Skrevet 8. august 2014 Rapporter Del Skrevet 8. august 2014 Minnet skal tåle både ekstreme temperaturer og juling.Lager knøttliten SSD til droner Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 8. august 2014 Rapporter Del Skrevet 8. august 2014 Da får vi håpe at de får prisene såpass langt ned at denne teknologien kan brukes i mobiltelefoner. 64GB lagring på 510 MB/s på mobilen hadde vært kjekt å hatt innebygget. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 8. august 2014 Rapporter Del Skrevet 8. august 2014 Jeg vet ikke om jeg ville ønsket en IC (integrated circuit) bakt sammen med en SSD, som gir militæret full kontroll over telefonen min Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 "og skytes ned på kretskort i en rasende fart." "pick and place" det snakkes om her? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Nærmere bestemt måler den kun 16 x 20 x 1,4 millimeter, altså mindre enn et norsk kronestykke. Tja. Diagonalen på brikken er 4,6 mm større enn diameteren på et kronestykke. Arealet er 5,5% større enn kronestykkets. Volumet og tykkelsen er noe mindre. Det samme er sannsynligvis vekta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå