darkness| Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Liker smarte damer Enig i den, bortsett fra at jeg foretrekker det motsatte kjønn. Må ha noen man kan prate med og som har litt omløp. Kjedelig om man må forklare alle ting og alle vitser man prøver seg på Absolutt. Personlighet teller mye mer enn utseende for min del. Et pent utseende som du har er bare bonus Du har fått med deg at hun er sammen med ilpostino? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Ah, så derfor ingen andre har skrevet meg! Fint med komplimenter, men jeg er nok sammen med ilpostino ja Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Liker smarte damer Enig i den, bortsett fra at jeg foretrekker det motsatte kjønn. Må ha noen man kan prate med og som har litt omløp. Kjedelig om man må forklare alle ting og alle vitser man prøver seg på Absolutt. Personlighet teller mye mer enn utseende for min del. Et pent utseende som du har er bare bonus Du har fått med deg at hun er sammen med ilpostino? Nei, faktisk ikke. Har ikke noe å leve for mer jeg da Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Fint med komplimenter, men jeg er nok sammen med ilpostino ja Der brast håpet Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 ekstremt tydelig at det nærmer seg høst og folk er kjærestesyke på forumet for tiden, er jo nærmest ei datingside dette nå...... 3 Lenke til kommentar
War Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hva er det dette forumet ikke har Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 ekstremt tydelig at det nærmer seg høst og folk er kjærestesyke på forumet for tiden, er jo nærmest ei datingside dette nå...... Hehehehe.... Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Utvikle en hardware.tinder app? Hehe Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Fint med komplimenter, men jeg er nok sammen med ilpostino ja Der brast håpet Hahaha, joda Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Fint med komplimenter, men jeg er nok sammen med ilpostino ja Der brast håpet Hahaha, joda Jaja, det er flere fisker i havet . (Forresten skrev jeg med glimt i øyet, det forstod du nok.) Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Haha, jeg gjorde nok det. Funderte på å si noe om at det er bra du ikke avslørte de hemmelige datene våre eller noe i den dur Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 *scanne gjennom tråden for å se om noen vil date meg NEIVEL GREIT* Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Kunne gått på date med deg jeg, men tror ikke ilpostino setter pris på det Endret 18. august 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 hvorfor vil ingen date meg har masse kule ting Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Kunne gått på date med deg jeg, men tror ikke ilpostino setter pris på det Du kan ta han med, jeg trenger bare å holde hender eller noe Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 hvorfor vil ingen date meg har masse kule ting Oser ikke akkurat av spenning med en blank avatar ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 hvorfor vil ingen date meg har masse kule ting Er du bazukh/burkakari/diverse andre rare nicks? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Utvikle en hardware.tinder app? Hehe Får du ikke nok tilbud på pm altså? Mye vil ha mer? ;p hvorfor vil ingen date meg har masse kule ting Er du bazukh/burkakari/diverse andre rare nicks? Haha! Nå tror jeg ikke burkakari blir særlig fornøyd Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Haha! Nå tror jeg ikke burkakari blir særlig fornøyd Quote dingsen er ikke heeelt optima på mobilen her merker jeg - men neida Darkness| - har ingen grunn til å klage . Hinter mer til han andre her ;-) Edit: slettet quote-pyramide Endret 18. august 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå