D3f4u17 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Den tilsvarende tråden ligger her: Hvilke Diskusjon.no medlemmer ville du datet? Endret 9. august 2014 av D3f4u17 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Muligens Eplefe... Mener å huske vi har hatt noen interessante diskusjoner tidligere... Eller Darkness|. Virker som om de er interessante personer Du kunne bare ha sendt meg en PM, hadde ikke trengt en helt egen tråd Du svarer jo ikke engang på ditt eget spørsmål. Hva ville du ha funnet på? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Jeg ville ha tatt med meg g@bb@ eller Zarac på treningsdate. Eller bare en kopp kaffe/te. Zarac er egentlig litt for ung for meg, men what the hell. Han er sikkert artig å henge med Endret 13. august 2014 av darkness| Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. august 2014 Forfatter Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Muligens Eplefe... Mener å huske vi har hatt noen interessante diskusjoner tidligere... Eller Darkness|. Virker som om de er interessante personer Du kunne bare ha sendt meg en PM, hadde ikke trengt en helt egen tråd Du svarer jo ikke engang på ditt eget spørsmål. Hva ville du ha funnet på? Hehe - skal ikke se bort ifra at det kanskje dukker opp en PM en gang da (laget ikke tråden for deg altså - så ikke fly på rosa skyer nå da ) Hadde nok tatt en treningsdate - muligens crossfit bare for å se hvor motiverte dere er. Eller tatt et 3 timers Oslocruise med tilhørende rekebuffèt. Da hadde ikke det der trikset med "telefonen-ringer-og-en-slekting-er-på-sykehuset-så-jeg-må-reise-trikset funket. Skjønt det er litt sent på året for å gjøre det akkurat nå. Edit: Er det tattoveringer/piercinger på en av datene (date som på en av damene - ikke en time hos tattovør/piercer) så er date nr 2 godtatt. Endret 13. august 2014 av g@bb@ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Det er ikke verken tattis eller piercing på meg, så da kan du kanskje bare droppe å be meg på date nr 1? Slapp av, ingen rosa skyer her. Jeg er ikke så innbilsk Lenke til kommentar
War Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Dateing er oppskrytt. Tenk all hardwaren man kunne ha kjøpt for de pengene. 4 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. august 2014 Forfatter Del Skrevet 13. august 2014 Ja- det var kjipt Darkness|... Du for si ifra om det skjer noe på kroppskunst fronten . Neida - er langt ifra så overfladisk egentlig. Kroppskunst kalles bonus og bonuser kan man anskaffe senere 1 Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg tror jeg ville ha datet meg selv. satt meg nede på svabergene en kveld rett før solen går i havet og tatt et stille glass med hvitvin. Og i det sola går i kant med sjøen ville jeg ha smurt hendene godt inn med spennefett og bare skvotsjet brystnipplene mens sola rolig forsvinner i horisonten. når det spektakulære synet var over ville jeg tusle ettertenksomt hjem igjen for å gi meg selv en "happy-ending". 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Dateing er oppskrytt. Tenk all hardwaren man kunne ha kjøpt for de pengene. Hvilke penger? Det koster ikke noe å trene Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. august 2014 Forfatter Del Skrevet 13. august 2014 Tror han tenker på andre aktiviter som har en (u)skreven regel innen dating: Kaffe/te, bowling, undertegnedes cruise, middag osv. Muligens Bytrollet sin date hadde vært ganske kostnads besparende da - ikke mye hardware man hadde fått utav den (vin kr 98,- - spennol kr 26,- - Date with Mr.Right everytime - Priceless) Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Elsker sånne tråder, men har ikke vært her lenge nok til å bli kjent, men virker som om folk er mer voksne her enn på kg! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. august 2014 Forfatter Del Skrevet 13. august 2014 Elsker sånne tråder, men har ikke vært her lenge nok til å bli kjent, men virker som om folk er mer voksne her enn på kg! Er vel derfor man tar en date - for å bli kjent ? 1 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Ville tatt med noen som kunne fått meg til å le. :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Veldig uvitende;) Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Dateing er oppskrytt. Tenk all hardwaren man kunne ha kjøpt for de pengene. Han karen her .. 1 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. august 2014 Forfatter Del Skrevet 13. august 2014 Dateing er oppskrytt. Tenk all hardwaren man kunne ha kjøpt for de pengene. Tenk på hardwaren man kan leke med på en date. 2 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Hvilke penger? Det koster ikke noe å trene Come again? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Um, har aldri vært på en "date", men det hadde da vært interessant. Jeg ville nok gått ut med noen fra forumet som er genuin "jordnær". Jeg hadde nok vært interessert i personlighet framfor utseende. Kan dog ikke sette fingeren på hvem jeg ville gått ut med. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Med tanke på denne tråden så er jeg overrasket over at ingen har foreslått den jeg kommer med nå... Jeg kunne lett tatt meg en date med Sykepleieren. Lenke til kommentar
Vatjusi Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg har lyst å dra på date med meg selv .. Og det er ikke jeg som er schizofren, det er de 8 andre ! Hihi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå