g@bb@ Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Ja - som topic sier - hvem kunne du tenkt deg å gått på date med på forumet og hva ville du ha planlagt ? Ikke i en date som et langvarig forhold nødvendigvis - men dersom det var en (eller flere) som du skulle ta med ut en dag - hva ville du ha funnet på ? Siden det er lov å poste som anonym så skjønner nok alle om noen ønsker å gjøre det =) Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Mener du dama på avatar-bildet til enkelte medlemmer eller selve medlemmet selv? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Håper da folk helst vil date medlemmet men whatever floats your boat . Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Nudelpus, pga utseendet. Generelt er det vanskelig å vite om folk er pene, eller i det hele tatt kjønn, på internettet. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Er utseende generelt det viktigste kriteriet for en date? Lenke til kommentar
Populært innlegg the_last_nick_left Skrevet 8. august 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. august 2014 Ikke "AnonymDiskusjon" i hvert fall, det virker som hun har sykt mye issues.. 30 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Ikke "AnonymDiskusjon" i hvert fall, det virker som hun har sykt mye issues.. Haha - kunne jo vært litt morsomt å invitert henne å sett hvem som dukka opp. Challenge accepted anyone? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Er utseende generelt det viktigste kriteriet for en date?Hvis man ikke kjenner vedkommende, ja. Hvis man tenker at det er like stor sjanse for at personligheten klaffer uansett hvem man velger, så kan man like godt gå etter utseende. Det er klart at noen brukere ble utelukket av meg pga personlighet på tross av godt utseende, men det var jeg jo for taktfull til å utbrodere i detalj. Endret 8. august 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
2ore Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Datasmurf Sjurburgere, høytlesning, dyre og eksklusive viner kombinert med god musikk... 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Challenge accepted anyone?Blir kjedelig å date meg selv, gitt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg ville invitert Juliess på date. Hva vi skulle gjort var ikke så viktig, så lenge det ble happy ending. Anonymous poster hash: 45529...34f 2 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Kjæresten min fra forumet, husker første gang vi avtaltes å møte Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Muligens Eplefe... Mener å huske vi har hatt noen interessante diskusjoner tidligere... Eller Darkness|. Virker som om de er interessante personer 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Admiralen og Sexy Mann. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 DrHawkins. For en spennende kveld med diskusjoner om verdensrommets tilstand. Kunne gjerne tatt med quadro og trygve- også for motvekten sin del Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Det ble vel laget en tilsvarende tråd for ikke så mange måneder siden? Med litt leting, bør det være mulig å finne den igjen. Så vidt jeg husker, var det én bruker som nevnte meg. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Ingen som nevner meg, verken da eller nå. Så da vil ikke jeg dra på date med noen av dere heller! 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Det ble vel laget en tilsvarende tråd for ikke så mange måneder siden? Med litt leting, bør det være mulig å finne den igjen. Så vidt jeg husker, var det én bruker som nevnte meg. Det var jeg. Vi skulle egentlig møtes i Oslo, men det ble bare tull. Anonymous poster hash: 55341...1f1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Det var ikke noe tull fra mi side. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg ville invitert Juliess på date. Hva vi skulle gjort var ikke så viktig, så lenge det ble happy ending. Anonymous poster hash: 45529...34f Hele huset er fullt av barbier, just saying 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå