Roar Kneppen Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Gepard på kveldsjakt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Flott bilde av et staselig kattedyr! Likte posituren du har fått fanget her. Trodde først du postet bilde av katten din..... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Ja, geparden er nok bare for en pusekatt å regne sammenliknet med løver og leoparden. Jeg har sansen for begge, men man bør kanskje huske at leoparden har er vanskeligere gemytt enn løver hvis man skal velge et av dem som husdyr. Selv om jeg selv er godt planta midt i løvens tegn og fyller 67 imorra så ville nok kanskje valgt meg leoparden. Roar Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Først...Gratulerer med Dagen Roar! En flott positur og tatt i sitt naturlige habitat. For meg det mest grasiøse dyret på planeten....ikke alle som får sjansen til å feste et slikt på brikka. mvh Ulv Lenke til kommentar
okjo Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Elegant og flott dyr i fin positur, matchende farger på katten og terrenget, er nok ikke så lett å få øye på...om den går inn for det. Gratulerer så mye med dagen! mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg